Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, March 26, 2013

...Model Calciyum...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari selasa..
haini mode: lemau.. kenapa ntah.. enjin tak panas2 lagi dari tadi..
suhu sejuk kot haini.. malam tadi hujan kat shah alam.. hehe

so, pagi nih n3 pemanas enjin ler eh.
layan jer lah gambar model calciyum ai nih~

tudiaaaaa... model calciyum tak berbayar.. 
muahahahaha.

layan calciyum sambil tengok boboiboy!



perrggghhh.. Layan habes ini calciyum~
bukan setakat pipi jer makan calciyum.. dengan rambut2 sekali makan~
hahahahaha.


sedap hingga menjilat jari!

Urrmmmm sedapnye!

sekian.. n3 pemanas enjin~

p/s: Anak korang suka x makan calciyum??


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

20 comments:

Mummy Chubby said...

Ni baru betul model & duta calciyum...nyum! nyum! entri awak sentiasa buat mummy ketawa sorang2..seronok tengok keletah delisha.heheheee

Sura Mohd said...

x cukup tu..sampai menjilat2 jari.hehehe..:)

Masya said...

memang sedapp betul ni.. sampai mcm tu sekali dia suka makan...

ct cheery said...

sampai menjilat jari..sedap betoi ni..tomey lah delisha

lizz said...

kemain lagi delisya makan calciyum tu...sedap sangat nampaknyer auntie pun terliur gak ni...

::NureeN:: said...

sedapnyerrr.... ellesya pon suka mkn, tp nureen ja jarang beli hehehe

Fifi Nadhrah said...

siap pakai tangan tu.. kusyuk tengok tv.. tangan mesti menggagau je..

aLyNnZ said...

haha...comel si comot momot nie..dap yer dik pai ke titisan terakhir..

zarena heeney said...

hehehehe mmg suka betul

~aYu~ said...

anak2 sy pun suker makan ni gak..

- G C - said...

nak bagi emran try jugak lah. yeayyy..

nea lopah said...

kompem kuat tulang nya ni kan.. anak sy tak suke. vitagen jer dia minum. hehe

Fifi Nadhrah said...

melawat petang.. kot la model calciyum nak share sikit dengan aunty fifi..

aNiS tHe BumbleBee said...

calciyum ni...bukan anak je, mak anak pun suke gak bedal.kikiki!

mamalieyna said...

Ambooi sedap sungguh tu.. hehe..

Lama pulak rsa tak belikan calcium utk anak2x..

Tihara said...

anak buah akak ske makan ni, pastu sekejap je dia jadi tinggi.. :)

Aishah Jahirah said...

lulus ni jadi model kalsium.....hahaa semangat tol dia mam..

Papa Mifz said...

kehkehkeh...budak sebaya tuh makan tak sah tak comot kan...

nens cellection said...

hahaha..porong2 abes mulut..kiki..
sedappp sgttt tuuu..hehe

Izan Ishak said...

hehe... kemain ye delisha sampai rambut pun makan calciyum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...