Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, March 17, 2013

...Mana Tumpahnya Kuah Kalau Bukan Ke Nasi...

Bersiaran hari ahad..


baru beli.. fresh lagi.. hahaha.
kalo dulu, selalu bising bila my ma suka beli bekas2 plastik. sekarangggggggg.... amik kau.. mewarisi sudah.. pantang gi kedai barang plastik.. abes semua nk sebat. muahaha.


tudiaaaaaa.
macam2 ada.. semua jenis kalo boleh nak beli.

tu je lah nak citer petang nih.. kikiki
sekian..

p/s: korang suka x beli bekas2 plastik cam nih?

posted from Bloggeroid

14 comments:

Anonymous said...

ske gak. hahah

TeacherAzimah said...

Kumpul byk2 jd peradak yer zura hehehe...tp i pun suka gak kekeke...

Atia Adina said...

ra...samalah ngan kak ad ...dulu time temankan mak gi beli barang2 plastik bosan giler...terbelek sana terbelek sini ... hahaha...sekarang ni kak ad plak ...suka sangat kat barangan dapur...belek itu belek ini ... hahaha...atia plak bosan ....

Aine Ainun said...

kalo besar2 ni sy suka beli yg perlu je,
tp kalo brg plastik kecik2 comeyyy saya mmg suka beli...cute sgt....=)))

mamalieyna said...

Ikut hati mmg nak aje sllu beli itu ini, tp umah sempit, beli lebih sket kng takde tmpat nk simpan..heee..

izan mama mia said...

suka,..tapi sudahnya ddk dlm stor..xguna pun ..haahha

nens cellection said...

haha..aku pon suka..kdg2 x terpakai pon..ekeke

Fifi Nadhrah said...

sampai tak muat da rumah.. hahaha.. da macam stor.. skrg tgh menahan diri dari beli.. kalau tak tak tau nak letak mne.. kakak.. jgn sampai boleh bukak kedai plastik da.. hihi.. gurau je..

ct rahani said...

belum lagi sampai seru macam zura nih.. tapi suka je kalau pegi kedai belek2.. tp paling suka kalau tgk pinggan yg cantik2.. hehe..

Cho Zila said...

orang pompuan gituler kan... sebab harga cam murahkan so beliler lepaihtu baru rasa banyaknyer aku belini.. ha.. ha...

zarena heeney said...

mmg suka membeli..sbb sng kan klu ada barangan plastik di rumah

lizz said...

waa bestnyer gi cameron...ooo pi sekali ngan nens yer...

Myra Jay said...

Hheee, sama gak suka :D

..::..aRe-Na..::.. said...

Hihihiii,betui la zura...dlu x pndang pon kn..skrg asal ke kdai plastik...mesti rembat walopun hny 1 keikeikei...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...