Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, October 18, 2013

...Cuba Teka~ Benda Apakah Ini??...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari Jumaat.
Ceria sentiasa yer semua..:)

hari nih ai nak ajak korang main teka-teki sket.
Siapa dapat teka paling tepat dan cepat akan dapat hadiahhhh~

korang agak2.. ape ade dalam plastik putih tuh?
cepat teka!

teka jangan tak teka.
hahahahaha

selamat menekaaaaaaa~



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

20 comments:

lieyalatif said...

alaaa zura nie...soalan kejam susah...tak clue langsung pun hah.....ni soalan spm pun kalah ni akakaakakakak....

lieya teka batu lesung kot.....lagi satu buah-buahan ke ....tak pun tulang lembu hasil korban heheheeheh....

halal laa lieya teka lebih dari satu tau sbb soklan kejam susah ni ekekekeekekeke

Mama Adam said...

Nasi lemak! Eh... mcm botol. Kicap! Budu!

umi alya said...

kt bawah tu nmpak cam kandang jer,ishhhhh takkan le arnab @ kucing letak ke dalam beg plastik lak, mmg KEJAM..

nampak gayanya akak mmg xder jawapan yg tepat untuk soalan ni..

ada KLU tak?

Zee Suhaini said...

alamak...susah ler nak jawab cik zura oiii..bagi la hint2 skit..hehehe

baru balik dari ganu eh???hurmmm agak2 budu la kot..ke kopok lekor??ahahaha..hentam saje la..

izan mama mia said...

kucing....

Masya said...

ape yer?? hadoilah.... mcm pelik jer..

Myra Jay said...

Botol madu ke? :)

Hazmin Hamudin said...

Gila susah. Tapi cara pegang macam batu lesung je. Hehe

Kakzakie said...

Pengelatlah zura ni tak bagi clue langsung manalah aci hihi...

Kakak teka jugalah: ANAK KUCING!!

Fifi Nadhrah said...

lesung batu!~

Sura Mohd said...

memang soalan maut ni..takde clue pulak tu..takpela suka2..akak teka ya..budu atau cholek(pencicah)..

umi alya said...

ha'aaaaaa akak dah nmpak disebalik tu LESUNG BATU, betul tak??

::NureeN:: said...

nureen teka durian hehee

eira eixora said...

lesung batu tengah tumbuk sambal. hehe. saya pengunjung baru kat sini =)

mama lieyna said...

Apekebende nye tu zura.. cencalok kot..sbb ibu jari semcm menutup mulut botol je, tkt bersembur.... hahaha... ntahapaapaje meneka ni .. serius, buntu..no clue..huu..

Marya Yusof said...

As salam Zura,

mcm best je nk teka-teka ni... rasanye mcm arnab kot! nampak mcm telinga die je tu...tak pun kucing!!! Hahaha... klu betul Marya lambat sb dah ade yg teka sama ...hihihi

εïзmummyHazaεïз said...

Rabbit. Hahaha zura xdek klu keh

mie said...

kicap cap kipas udang..
diyakini betul..
ehehehehe

Nafira usof said...

****** TEKAAN SUDAH DITUTUP *******

ros_reeza said...

tak sempat nak teka. lambat singgah.. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...