Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, October 10, 2013

...Ooohhh.. Tak Sabarnya Nak Raya...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari Khamis.

Tak lama dah kita nak start cuti untuk Raya Korban kan?
lama ke korang cuti untuk Raya Korban nanti?
ai cuti dari sabtu sampai Selasa jer..huhuhu. tak pe lah, janji ade gak cuti.

lepas solat raya kami standby balik ke Shah Alam semula.
sedih memang sedih sebab x dapat beraya lama kat kampung.
mesti x sempat nak makan daging korban. tapau daging balik Shah Alam jer lah.
huhuhuhuhu

mai lah layan mode raya ai neh.


berkorban untuk Allah.
moga mendapat keberkatan dari NYA. aminnn.

Selamat menyambut Hari Raya korban yer kawan2 semua..:)

My feberet flower. kiutkan!
tetiba! hahahaha

haaaaaa.. nampak x ade orang kemaruk nak raya. hahahahaha
ai ler orangnye.. maaf yer kawan2 sebab terawal tempek gambar raya.
ai bukan ape.. nak bagitau semua yang ai tak sabar nak balik raya neh.

ade ke yang x balik raya??
rasanye ade kan~ 
My Adik ipar kat Klang pon x balik katanye.
cuti x de. maklumlah, biras ai tuh cikgu. mana boleh cuti sesenang jer kan.

ai pon pernah x balik raya korban tau. baca citer kat SINI. masa tuh adik ipar ai pon x balik. so, Kami gi berkampung kat Klang.. meriah jugak raya kami kat sana. hilang lah rasa sedih bila x dapat balik raya kan~

ok lah.. stop dulu.. kalo rajin ai tulis2 lagi.. maybe beberapa hari sebelom cuti nih n3 berkisarkan raya korban jer.. hahahahahaha.. kemaruk nak raya kan~
nak pasang lagu raya lah.. hahahahaha*pang sedas!

Sekian..N3 orang Mode RAYA.

p/s: Ade sesape yang x balik raya?? kongsikan perasaan anda. erk!




 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

18 comments:

Sura Mohd said...

Selamat Hari Raya Korban Zura..akak tak de mood sbb tak balik raya..cuti pun satu hari jer..Isnin pun kena kerja halfday..hikhikhik.:'(

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Selamat hari raya Qurban ... :) saya tak boleh balik raya...jadi tak berapa syiokk..huhuhu

Mamamyja Manz said...

selamat hari raya aidil adha... mamamyja pon xsabar nak raya, coz nak balik umah mak.. huhu

Fizalinolie said...

Selamat hari raya qurban zura. Fiza tak balik raya pun. Maybe lepak di hotel with hubby and Alia :(

inazamri said...

slmt hari raya kurban buat zura juga.sabtu inshaallah akak dan anak2 balik umah makcik di meru klang tp asben tak ikut coz tak leh cuti .Tapi isnin pagi dah tolak balik Perak semula coz nak beraya di Tahfiz anak ke 2 akak.dorg ada program kurban so dorg bercuti lepas raya.Raya di perak je la kami nnt.Mai la dtg umah

Fifi Nadhrah said...

selamat hari raya korban kak zura.. fifi tak balik raye kot. sebab.. malas nak redah jammed.. hihi..

Zee Suhaini said...

ooohhh bikin jeles ni cik zura oiii...zee pon cuti sampai selasa gak...nak balik kelate meme tak sanggup lerrr..kejang vontot wooo...

adrianna syaz said...

Slmt ariraya..salam kenal..sya folo blog zura..jika sdi,snggah ke blog sya :

maszmadi said...

semangat..... hehe
selamat hari raya kak ra..

lizz said...

samala kiter kemaruk nak raya...tak sabar nak makan daging korban...nyumnyum ..
semalam dah kemas barang harini balik kl...esok balik pahang bestnyer....

lizz said...

samala kiter kemaruk nak raya...tak sabar nak makan daging korban...nyumnyum ..
semalam dah kemas barang harini balik kl...esok balik pahang bestnyer....

Mama Adam said...

X balik raya. Huuuu

wahida said...

aku tak cuti nok...tapi balik kampung jugak la selasa tu, balik hari....cuti dah tak banyak, simpan nak jenjalan bulan depan...huhu...

εïзmummyHazaεïз said...

Kite balik Perak.Isnin tu budak sekolah x cuti kan?? Tapi mak dia yg pandai jadi cikgu beso cutikan anaknye sendiri2. hahaha

Papa Mifz said...

wife PM bekerja pada hari raya haji nanti...kalau raya aidilfitri tak balik kampung lebih terasa...

mama lieyna said...

Salam aidiladha..
Ok la kira bercuti la jugak, akak ni cuma cuti sehari, tp gagah jugak en suami ajak balik mlm raya, esoknya blk semua sini, hrp2 takla jem teruk..huhu.blk pontian 3jm lbh gak klu wktu biasa, klu musim raya ni tktau lah..hu..

hainom OKje said...

Kira mood rayalah ni yeh....
OKje...mood tak sampai hehe sebab nak kena masak pepagi tu yang malas tu boleh gitu? hehe....

Hazmin Hamudin said...

Selamat hari raya kurban. Habis la diet. Hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...