Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, November 23, 2013

...Berkongsi Fakta Menarik & Nota Geli-Geli...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Sabtu.

Hari nih terbangun lambat. 6.30pagi baru terjaga selepas offkan alarm kat tepon kol 5.30 pagi.. huhuhuhu. selalu cam tuh kan~
Hari ini ai keje halfday. lagi syok kalo x keje khennn.. hehehehe

macam biasa. hari sabtu kita santai2 jer. ai nak kongsi Fakta menarik yang ai snap kat paper Berita Harian.

Rasanye Fakta yang ini ramai dah yang tahu kan~
cuba yang ai nak tahu. betol ke khasiat Kismis nih boleh menajamkan pikiran kita yang sudah lemah? maksud ai. kalo kita terminum air yang bersemut otak kita jadik lemah kan? kan? jadiknyee.. boleh ke kismis nih baik pulih otak kita yang dh lemah akibat terminum air yang bersemut tadiiiii. cer kongsi pendapat uolls~

OhEmmGiii!
7 hari jer peknen??
betol ke uolls??

Gajah Asia tuh plak peknen sampai 1 tahun 9 bulan!*pitam
Uniknye Setiap kejadian Allah kan~


***********************************************************************
Nota geli-geli.
Pertama sekali nak mohon maaf pada kawan2 baru yang berkunjung ke blog ai nih.
baru haini dapat balas balik kunjungan anda. Terima kasih sebab sudi jadik kawan ai. moga persahabatan kita kekal erat sampai bila2.

Buat kawan2 lama.. Terima kasih sebab sentiasa bagi sokongan pada kat blog ai nih.
rajin datang melawat walaupon kadang2 tuan tanah tak sempat nak terjah balik.
Komen2 dari koranglah yang buat ai semakin bersemangat untuk terus membebel kan sini.
sayang korang ketat2!

eh.. macam ucapan orang nak berhenti keje jer kan! muahahaha.

sekian.. n3 santai di hari Sabtu.

11 comments:

Sura Mohd said...

fakta yg zura kongsi tu memang menari tp nota yg geli2 tu pun rasa gelihati jugak baca...akak tetap datang jugak sini walopon zura tak sempat nak singgah blog akak..tak kesah pun..nanti senang2 datang ler..hehehe...selamat berhujung minggu zura..

Nafira usof said...

Sura Mohd..
Mekasih Kak Sura sebab rajin singgah Blog zura yang lagi banyak merapu dari yang berilmu nih. Sonok kenal akak di Alam maya nih~ moga suatu nanti kita boleh jumpa.

Fizalinolie said...

7 hari pregnant memang menakjubkan. Hehe... Fiza pun zura. Lambat atau cepat insyaAllah ada masa fiza akan terjah sini :)

Tihara said...

same2 kasih zura,
chey tetiba jer kan..

kismis memang elok tapi dia manis2 terlebih..
mana elok dengan anggur fresh ?

:)

hainom OKje said...

Okje pun baru tu faktu Zura.....tq share...Senang yeh jadi binatang yg peknen sekejap tu...tak yah lama lama nak pikul anak dlm perut haha ..seminggu dah beranak hehe...

mama lieyna said...

Fakta menarik.. cuma, tak amalan bab mkn kismis tu.. haih la...

ct cheery said...

haha..tq for sharing sis...hihi

lizz said...

Kismis tu mmg bagus utk otak..tapi jejarang mkn...lizz suka mkn kurma lg...tq share zura..

adrianna syaz said...

Sya mkn kismis..tp suka yang xde biji.hehe.memilih kan

Masya said...

kismis antara makanan sunah betullah tu kot...

hohohoho... 7 hari.. biar betul gegegege

nea lopah said...

penat bt foto booth...of kos manfaat sebaik2 baik nye..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...