Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, November 6, 2013

...WW | Kepakaran Tersembunyi My Hubby...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Rabu.
Layan WW haini okeh~





Kepakaran memanjat pokok.

Hasil tuaian nye.
Buah rambai yer kawan2.
hehehehe

sekian.. 

P/s: pokok rambai tuh bukan pokok kat rumah My Ma tapi rumah jiran sebelah. x de orang yang nak tolong panjat. so, My Hubby tolong panjat. Alhamdulillah, dptlah merasa makan buah rambai.

 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

26 comments:

Zee Suhaini said...

lebatnya zura sama ngan pokok belakang umah zee..
pokok rambai ni buahnya tinggi..geram nengok dok bergayutan tapi kalo takde yang nak manjat memang tak dapat la nak merasa..huhu..

adrianna syaz said...

Hehe..sya duk tgk blik pokok pisang yu dgn teliti..pndainya pnjat pokok ni..kat sini pyh sgt nk dpt rmbai..duku byk :)

Masya said...

ya allah banyaknya merimbun.. rumah embah sy x masak lg...

Hazmin Hamudin said...

Nampak macam bahaya jugak nak panjat tu. Dahan kecik2 je tu

lizz said...

waa memang pakar ni...ingatkan pakar apemende tadi rupanyer panjat pokok rambai...bestnyer boleh amik buah rambai kemain best boleh makan santai2 atas pokok kalo takder kerengga...hehe

Fizalinolie said...

Wah! Kemain lebat lagi. Lama haishh tak makan rambai. Rasanya bertahun-tahun dah. Seronokla hubby reti panjat. Hehe...

wahida said...

hebat!! aku jenuh tgk di sebalik rimbunan tu, ada laki ko rupanya....ekekek...

Cho Zila said...

gitulerkan... kat kampung pun gitu kadang buah2tu terbuangjer kalau takder orang nak tolong amek.. yang tinggal kat kampung dah tak berapa nak alra....

Ain Noraini said...

ingatkan apa la tadi zura..
rupanya asben zura panjat pokok...

lama tak mkn buah rambai..

Myra Jay said...

Hheee, lega boleh panjat kait sendiri :)

Eliss Mie said...

hanya yang kurus keding jer boleh panjat pokok rambai ni.hehehe

Tihara said...

wah camni baru macho..sedapnya woh rambai :)

umi alya said...

sedapnya buah rambai tu

Fifi Nadhrah said...

ingat pokok pisang.. rupenye atas pokok rambai..

mama lieyna said...

Waah cayalah.. berani :-)
Untung.. dpt makan fresh2, sedap tu..

Papa Mifz said...

PM fail bab2 memanjat nih...hehe

LYAfrina said...

oo..pndai memanjat rupanya hubby zura ni..
lebatnyer buah rambai...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

buah rambai????????
oh tidak!!!!!

ada kebun?????

alahaiiiiii... is minat sunguh2 dengan rambai.. perlis payah dapat la... sekali musim, WAJIB beli... huhuhuhu

Nak jugak (T_T) wawawa

Liza Yati said...

Wajh. Pakar memanjat ni. Liza dulu sika pnjt pokok manggis ja haaaa

nea lopah said...

nak cikitttt..........

hainom OKje said...

Kat belakang rumah atok dedulu ada gak pokok rambai ni Zura....Tinggi dan besar pokoknya .Atok selalu cakap buah jangan makan nanti berak sembelit....betul ke yek? hehe...Dah namanya budak percaya pulak tu hehe

Nafira usof said...

Okjer..
buah rambai nih kalo makan banyak mmg boleh sembelit. adik zura mmg fobia dah nak telan bijik rambai nih. sebab dia kena sembelit teruk dulu. hehehe

naima said...

mak ai... jatuh tuh

eira eixora said...

saya suka makan buah ni tp tkleh makan banyak2 sebab susah nak berks

Sidratul Muntaha said...

xde koje ape amik gambo laki tgh manjat pokok
zura zura..
comel plaka ku rasa ko ni

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hebat..hati2 jgan terjatuh plak ..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...