Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, November 13, 2013

...WW | Baik Punye Skodeng...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Rabu.

Layan WW yok!

hahahahahaha.

agak2 korang bebudak nih ngah skodeng ape??

sekian.. WW

P/S: setiap kali tengok gambar neh mesti nak gelak besar!




 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

20 comments:

lieyalatif said...

hahaahah comel2...nampak vontot n kaki jek tekeluar...ntah ape projek bawah tu yeak....tgh cari barang ke zura bawah katil tuh....

ke tgh sorok2 main ipad ke tab bawah tu heheheeheh....mcm2 jek projek anak2 kite ni kan.....takleh leka sikit...ade jek la kejaan dieorg.....

Masni Syafie said...

hehehe...main ipad bawah katil ker? hihihi

Sura Mohd said...

hahahaha..apa yang dibuat 2 beradik tu..nasib baik mamanya tak join skali..hihihi..

lizz said...

Aper la yg dierang buat tu...ader kucing comel kot bwh katil...

Atia Adina said...

ha...skodeng apa tu?

Daddy Ziyyad said...

hahahahaha..main nyorok2 bawah katil ka???

nea lopah said...

Ada anak kucing ke bawah tu??? atau mama ada bawah katil tu..kikiki

- G C - said...

tu kaki mak nya eh? hehehe

SYANI said...

Baik punya skodeng budak berdua ni.. Tak berhabuk ke bawah katil mama tu?

ros_reeza said...

cari barang mainan ke bawah katil tu?..

uncle gedek said...

ini musti takot tengok cita hantu...!

Sylarius Yusof said...

Ni apa pesen main nyorok-nyorok cenggini ni? Haha. Kelakar la tengok bebudak ni main.

~aYu~ said...

uittt.... nape kah itu? hahhaah.. sampai gitu skali... jahat la mama dorg ni amik gambar camni tau... hahaha

Fifi Nadhrah said...

cari mainan.. hihi..

Eliss Mie said...

cari apaa tuuu???

mama lieyna said...

Ekeke... ball masuk bwh katil ke apa tu?

hainom OKje said...

Skodeng apa tu separuh badan je...tinggal montot je kat luar hehe
Kucing beranak yeh?

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

heyy....skodeng ape tew???? hahahhaa

nur ellysa qistina said...

Saya pun nak komen

Nur ellysa Qistina said...

Saya pun nk komen kikiki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...