Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, July 9, 2012

...Sakit Urat2 Dan Otot | Penangan Cuci Rumah...

Salam Hari Isnin semua~
hari ini sangat lah lemau..
Nasib tak MC hari nih.. hahahahaha..

Penangan Cuci Rumah Kami..
Sakit semua urat2 dan otot.. 
sebelom tido ai makan panadol.. nasib baik pagi nih ok sket..
hehehe..

Proses cuci rumah..
dengan anak2 sekali joint cuci rumah..
suka lah budak ber 2 tu dapat main air kan~
tapi gambar pencuci rumah lain x de sebab masing2 dah basah.. 
x sempat nak snap gambar..hehehehe

Siap Di cuci..
bilik depan~

Bilik tengah.. 
bilik anak2 dara kami..
Fink kaler..hehehe

Bilik belakang..
Mama n papa kepada anak2 dara punye.. 
hak hak hak

Laluan antara bilik..

Tangga..
berkilat wohh!
My Hubby yang cuci.. kikiki..

Toilet pon dah berkilat..
ini toilet bawah.. pakai tandas cangkung.. 
toilet atas pakai tandas duduk.. pilih saja yang mana berkenan~

pintu toilet atas dan bawah pakai sliding punye..
nak jimat ruang~ 

Sampai ke petang jugak lah xtvt cuci rumah tuh..
dh siap cuci rumah..
semua fengsan.. paling dasyat fengsan adalah delisha.. dari pukul 6 petang dia tido.. sampai ke pagi tadi baru bangun.. tapi tengah2 malam tu 2 kali jugak lah bangun nyusu..
hahahahaha..kesian~


Penangan cuci rumah..

sekian.. xtvt hujung minggu..

Mode hari ini : LETIH.. kikikiki

19 comments:

Aine Ainun said...

lama x jenguk sini...
da siap rumah=))

seghonoknya...=)))

SYANI said...

Dah cuci rumah ek.. Mesti tak sabar nak pindah kan????

MRS. K said...

nanti sibuk mendeco pulak.. bab paling best..

Atia Adina said...

wah....mesti penat kan?akak nnt nak tglkan bdk2 tu umah pengasuh lah masa xtvt cuci rumah....kalo diorang joint takut tergolek plak

Papa Mifz said...

wah mesti dah bersih berkilat rumah kan...pasti letih ya amat kan...huhu

PM pun tak lagi merasa la keletihan itu...huhu

Mummy Chubby said...

Rehat ckup2 sebab pasni dah bz nak angkat & kemas umah plak.heheheee

eB said...

wahhhhhhhhhh. biler leh tgk nih? :)

ct rahani said...

x pe penat sket zura.. yg penting puas hatikan.. x sabar lak nk tgk aktiviti pindah2 zura nanti.. jgn lupa citer kt blog yer.. :)

eT said...

huh...me pon mau patah pinggang kalo camni...byk gak ruang nk kene cuci tu...huhu

Kancilbiru said...

wahh ni mesti dah tak sabar dh ni. pas ni perabot pulak..hehehe

Eliss Mie said...

bila nak angkut barang ni? nak tolong tengok jer boleh ?heheheeh

Saya Disini said...

wah..rajinye..mesti penat lepas cuci umah

maszmadi said...

hah dah siap cuci... rini balik keje leh arr angkut barang sikit bawah umah baru yerk.. hehe bestnyer..

Salina@IbuAqil said...

Amboi2!!!
Semangatnya dia..
Bestnya..
Kami pun x sabar ni..
Lambat lagi.. Huk3!!!!
Amboi!!! FINK lagi.. ;D

Norzie hany said...

Wahhh dah siap cuci tak lama lagi bolehlah pindah...bestnya raya kat rumah baru tahun ni.

mamalieyna said...

uuuih mmg penat tuu... eina time pindah dl, makayah mertua dtg tolong, nnti dh pindah nilai pulak, taktau la ada ke org nak tolong..penat tuuuuu...hehe~

..::..aRe-Na..::.. said...

hehehee....x zura penat tuk umah sdiri kan hihihii..ana dah merasa dh 3 tahun lepas...mmg ponat lah ssgt kn..tapi bbaloi..hihihii,apapon slmt msk umh baru ekk hihihi..

Myra Jay said...

Cuci rumah memang penat, tapi bila tengok hasilnya rasa berbaloi dan hilang penat kan ;D

Izan Ishak said...

syok tu dah nak masuk umah baru. kalau bab2 cuci rumah ni mmg lah meletihkan kan... pasni giliran kami plak... ntah mak buyung larat ntah tidak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...