Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, July 31, 2012

Dulu SegiTiga Hari Nie SegiEnam | Koleksi Terbaru...

Salam Hari Selasa..
hari ini mood amatlah kelaut.. 
risaukan delisha yang tak bape sihat..
gigi dia terhantuk kerusi kat rumah pengasuh semalam..
malam tadi tak mau minum susu sangat.. sakit gigi dia agaknye..
huhuhuhu... moga anak mama ok2 ajer kat rumah ibu dia..

hari ini nak share sikit pasal koleksi setem baru yang ai dapat.
tapi sebelom tuh nak tunjuk balik setem segitiga hari tu..
kot2 ade yang belom pernah tengok kan~

Setem segi tiga~

haaaaa... ini koleksi terbaru~
hari ini baru dapat tau!!
Segi Enam~

Zoom sikit..
korang ferasan tak?? ade gambar duit 10sen baru kat setem tuh!
memang ai teruja sangat bila dapat setem nih..
agak2 nye setem duit syiling lain ade tak?? 20sen 50sen dan 5 sen
kalo ade, harap2 lepas nih dapat plak setem syiling lain..
keh keh keh..

Selamat di potong dari sampul surat..

dah selamat jugak masuk lam kotak koleksi setem ai..
Marya.. inilah kotak koleksi setem ai tuh~
hampir penuh dah.. hehehehe..
lepas nih kena buang mana setem yang sama tinggalkan setem yang berlainan jek..
tapi tak tahu lah ai sanggup ke tak nak buang.. ai neh kan penyayang orangnye~
keh keh keh 

sekian.. citer pasal koleksi setem terbaru..

p/s: ade sape2 nak tolong tambah koleksi ai?? hehehehe

19 comments:

Papa Mifz said...

amboi penuh sekotak yer kumpul setem..pasnih boleh masuk album dah tuh...

Sharidawati Shahrudin said...

ohh minat kumpul setem ek? bestnyaaa .. dah banyak tu koleksi...

Salina@IbuAqil said...

Banyaknya koleksi stem..
Rajin menyimpan.. ;)
Moga delisha cpt sembuh syg.. ;D

Aishah Jahirah said...

dah lama pupus hobi menyimpan stem ni.huhuu
moga gg delisha cepat baik.cian dia..

Mummy Chubby said...

Bestnyee...dlu mummy rajin kumpul.siap de album.skang ntah kemana sume tuh.huhuhuu

Saya Disini said...

wah..bnyknye setem..pengumpul setem upenye..uniknye setem tu xpernh tngk lagi

iela said...

wahhh..dia punya koleksi banyak tuuu..iela tak pernah kumpul pun stem ...koleksi kat opis pun tak de nak bagi kat zura...hahaha..

Myra Jay said...

Husband Myra ada beli koleksi duit syiling baru setem ni, memang cantik tau ;)

-gedek! said...

patotnya dulu jadi posmen....

haha!

Eliss Mie said...

akak pos setem bunga tiga bulan nama dia.

Huda said...

dulu masa school minat kumpul setem..sekarang tah mana2 setem tu sume :)

Masya said...

BANYAKNYA KOLEKSI....

eB said...

biler nk albumkan nih?
nk tgk :)

|| NaFiRaa || said...

eB..
memang ade hajat nak album kan.. tapi belom ade kesempatan lagi..hehehe

Marya Yusof said...

As salam Zura,

Wow! Sgt2 terpegun & kagum! Rajinnya... ni hobby old skool tau skrg xrmai nak kumpul setem mcm ni! Tabik toink2 kat zura! :))

inazamri said...

zaman sekolah dulu akak pun kumpul setem gak.album setem tu tatau la mana hilang dah.setem bentuk2 segitiga n ada pic duit seposen tu akak tak penah tengok lg.

TeacherAzimah said...

Jgn buang setem yg sama tu.. Tukar jer kotaknya kpd yg lbh besar hehehe

maszmadi said...

dulu rajinlah simpan setem masa zaman bercinta tulis surat... sekarang ni sume guna email, YM, FB... so x dok dah setem...

Aine Ainun said...

ala...xdapat lagi setem tu...

uniknya....
Nafira...buat la album setem tu..mst lagi best...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...