Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, July 18, 2012

...LETIH dan BZ...

Salam Hari... Rabu..
hek hek hek..
2 hari bercuti tak hengat hari ape dah..

2 hari ai bercuti untuk punggah barang..
kalo ikutkan ai apply cuti 1 hari jek.. isnin jek..
TAPI.. 2 hari di hujung minggu.. x boleh buat keje..
asik lah melayan Delisha yang tak mau duduk..asik nak berdukung jek..
last2.. x jadik keje..

Hari isnin tuh ai cuba jugak sedaya upaya kemas barang kat rumah sewa..
dengan harapan sempat lah kemas 1 rumah..
tapi.. nan ado..
sempat kemas tingkat bawah jek..
tingkat atas langsung tak sempat sentuh..
betapa banyaknye barangsampah kat rumah sewa ai tuh..
muehehehe

sudahnye.. pagi2 semalam ai bodek bos kecik mintak cuti lagi sehari..
muahahaaha.. 
nasib lah bos kecik kata ok..
satu  hari semalam ai duk kemas tingkat atas..
tengah hari my hubby bawa balik nasi..lunch sama2..
keh keh keh.. mana sempat nak masak oks..

makanye.. mode hari ini adalah.. 
SANGAP! LETIH! BZ!

sekian.. n3 membebel di pagi hari..

5 comments:

Nens Collection said...

mana gambauunyerrr...
baru nk tgk deco2 umah die..hehe
walopon penat xpe..dp umah baru..pasni leh la deco2 lawa2 ye..seronoknyerr!!

Myra Jay said...

Nak pindah ni memangla sangat meletihkan..
Tapi memikirkan nak nginap rumah sendiri-terus hilang rasa letih kan ;)

Mummy Chubby said...

Xpe...kemas slow2.jangan smpi effect kat badan lak.nant kalo sakit lagi melambatkan nak kemas sume..

Anamarza said...

memang penat kemas barang tuk pindah kan, dah pindah masuk umah baru pun penat jugak nanti nak kemas susun pulak

Sharidawati Shahrudin said...

bestnya dear dah nak pindah rumah baru..rumah sendiri..anyway chaiyok2x....semoga bersemangat ok...

nnt bila2 free leh join sha nye first giveaway ye?hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...