Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, July 25, 2012

...Kasih Seorang Kakak...

Salam Hari Rabu..
lambat sket bersiaran hari nih..
kelam kabut nak hantar tender..

hari ini terasa mengantuk plak.. hehehe..
moga ai terus kuat semangat untuk menjalani rutin harian..
hehehehe..

hari ini ai nak share gambar yang buat hati ai sedikit tersentuh..
keletah anak2 yang menjadik kenangan..
harus lah di abadikan di sini..

Kasih Seorang Kakak pada adiknye..

memula dua badik nih gaduh..
tak hengat plak pasal ape.. selalunye mesti rebut barang..
last2 kakak dia gi dapur amik calcium dalam peti ais..
si adik plak ape lagi.. menyendeng lah kakak dia.. 
memula si kakak tak bagi.. tengah gaduh kan~
tapi bila tengok muka kesian si adik..

terus suap adik dia skali..
hehehe.. pandai si adik wat muka kesian kan!
terus kakak kongsi makan sama2..

okeh.. giliran kakak plak..
si Adik tetap setia menunggu giliran dia plak..kekeke..
sweetkan~ keletah 2 badik nih..

sampai habes calcium tuh adik dia berdiri kat situ..
tunggu giliran dia di suapkan calcium..
hahahaha.. comel jek kan~

anak~ anak~ selalu buat mamanye gelak..

sekian.. keletah anak2..



22 comments:

Zura said...

dah pandai jalan dah..

SYANI said...

Biasa la budak2.. kejap gaduh pastu tak sampai 5 minit dah baik balik... Comel je Anis suap adiknya tu.

Mummy Chubby said...

hehehee...alahai comel & tamak hokkay.nasib baik de akak yang memahami kehendak adik tu..

p/s: geram tgk pipi adik tu.rasa nak cubit2..

Eliss Mie said...

alahai comel. tersentuh hati ibu :)

Anamarza said...

bagus kakak pandai layan adik ya, gaduh-gaduh tu biasa la nak eratkan lagi hubungan adik beradik hihi

eB said...

SWEET... x der jeles menjeles x aper. :)

maszmadi said...

alhamdulillah, so sweet anis n delisha... kak anis dah boleh harap jaga adek kan..

Ardini Humaira said...

ololoo bagus dua beradik ni :)

..::..aRe-Na..::.. said...

aloloo..tersentuhnya tgk anis & delisha hehehe...bagus kakak..pandai
jg adik..yg adik pon sama pandai ambik ati kakak ehh wat muka kesian ehh heheheeeee

..::..aRe-Na..::.. said...

aloloo..tersentuhnya tgk anis & delisha hehehe...bagus kakak..pandai
jg adik..yg adik pon sama pandai ambik ati kakak ehh wat muka kesian ehh heheheeeee

Myra Jay said...

Comelnyerrr ;)
Happy kan bila tengok gelagat diorang ;)

mama qistina said...

kita kat sini pun tergelak nengok gambar last tu ..comel tul ngadap kakak dia ...
arini memang hari ngantuk kot..lagi tak tahan ekon sejuk ,terasa lapar terus perut ..huhuhu..

::NureeN:: said...

sweet.. x sabo nk tgu emir besar.. ellesya mcm2 ckp skrg ni nk kongsi ngan emir :)

Aishah Jahirah said...

teringat dulu2 mak saya cite,kakak banyak ngalah dgn saya...huhuu.sweet sgt tgk diaorg dua org ni...

ct rahani said...

so sweet la dua badek nih zura.. kakak penyayangkan.. untung adik delisha.. hehe..

LYAfrina said...

alahai..sweetnyer.. g2 la..kasih atara adik beradik kan..kt y tgk..msto rsa cair n terharu

mamalieyna said...

sgt comel~ tmbh2 pose si adik pndang camera tu..comel sgt!

mmg terharu~ huu~

apak cikidong said...

kesiannnnn dia...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

alahai.. tersentuh tengok gambaq ni... huuu~

hati yang putih bersih, moga jadi anak2 yang terbaik.. amin (^___^)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

ala, kiutnyer..
biasala, dh darah daging die..
perasaan sayang tu ttp ade..
makcik pun tacing tau.. :-P

Zarena Heeney said...

adk beradik sekejap jea gaduhnya

Atia Adina said...

sweet sangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...