Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, June 12, 2013

...Pembantu Pam Minyak Paling Comel Di Alam Semesta...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~
Salam Rabu.. 

Pernah nampak tukang isi minyak secomel ini???

PEACE yang x bape nak siap dia..

Serius abes muka orang isi minyak.. hahaha

hahahahahaha.. x menahan.. kemain lagi~

Abang La kat belakang tengok jer..  muahahhaha

macam betol2 jer kan..
Tapi Hakikatnya..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Papa dia lah yang rajin melayan... untung lah dapat papa yang rajin melayan.. kalo mama.. kim salam ler.. duduk lah dalam kete diam2.. hahaaha

sekian.. kesah Delisha isi minyak kete.


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

28 comments:

Eliss Mie said...

br nak lapor kat pejabat buruh tadi, penggajian kanak-kanak bawah umur kerja pam minyak..hehehehehe

Nafira usof said...

Eliss Mie..
Muahahahahahahaha..
comel dak kak ton????

Sidratul Muntaha said...

kau ni..
lenkali beware
ko pegang kamerakan?!
kan ade wave signal tu
petroluem tu ade fume..
ade small spark..
ish ish..
beware ye...
seriau aku nengok..
aih...
*ke ko amik gambo dalam keta tapi ko tutup tingkap?!

Kakzakie said...

Berapa dapat gaji ni sayang? Lelaki pam minyak itu pun senyum Zura..

Dhiaqiud said...

Bahaya la bg baby hidu bau gas tu....

εïзmummyHazaεïз said...

Comel tukang isi myk.. mama careful tau hphone kat petrol pump.. danger hehehe

Fifi Nadhrah said...

mesti anak abah ni..

ct rahani said...

alololo comelnya pembantu pam nih..

wahida said...

masa anak2 aku kat kidzania, dorang ada masuk pekerjaan isi minyak mcm ni...heheh..

ko bwk la anak2 ko pi kidzania...mcm2 pekerjaan ada utk dorang nok...mesti ur kids suka giler...

SYANI said...

Ceh.. tipah tertipu..ingatkan Delisha betul2 isi minyak..

Salina@IbuAqil said...

Alolololo!!!
Tersangat ler comel..
Kalo jumpa ni mmg bwk blk umah dah..
Hik3!!!!!

azi said...

Mati-mati ingat delisha yang isikan minyak...he..he..

maszmadi said...

boleh di harap nak menolong ni dak delisha nieh... rajin.. hehe

ct cheery said...

hahah..memang comey sungguh.cheery tilik aje pix yg pertama tu.ingatkan isi minyak mainan punya..kihkih

LiYa HaNiF :: said...

hamboiiii anak dara nie... iye2 je.... gigit kang nak tk hehee

Cho Zila said...

kalau anak akaklak, ibunyer rajin melayan ngan ayahnyer mimpiler...

Papa Mifz said...

kecik2 dah ringan tangan...bagus2...;)

Izan Ishak said...

rasa nak peluk2 je delisha ni. mmg comel betul dia ni kalau buat aksi apa pun...

kalau dia dah besar nnti, tgk gmbr ni mesti senyum2 je dia...

mmg untung ada papa yg rajin melayan anak2 ni kan zura.

TeacherAzimah said...

Apa agaknya perasaan delisha dpt pegang pam tu ek hehe...

Daddy Ziyyad said...

senyum lebar bangla kat blakang tu...mesti dia teringatkan anak dia kat dhaka...

Zee Suhaini said...

stesen minyak mana ada 'pekerja' ni zura?? petang ni nak gi la isi minyak kat situ..hihi

Fifi Nadhrah said...

datang sini cari pekerje pam minyak.. ade lagi tak..

zarena heeney said...

hhahhahaha sama mcm umar

~aYu~ said...

la.. ingatkan bebetul la dia dok pegang sendiri pam tu. rupanya papa dia ekk.. ayu kalau kat stesyen minyak mmg tak kasi anak bukak pintu, tingkap. kuar dari kete lagi la melainkan kalau nk gi toilet atau beli barang. Bau minyak petrol tu kuat sangat.

lizzz said...

muka happi sangat delisha dapat isi minyak yer...selamat si abangla tu tak yah tlg isi minyak...hehe senyum lebar dier...

Aine Ainun said...

tecik2 da pndai..=)

x tahan mat LA pun nak posing sekali kt blakang tu..ehehehehe

mama lieyna said...

Uuiiish, baru nk ckp... bahaya tu.. melayan aje si papanye..anak2 akak, jgn harap la..dok dlm kereta pun tingkap sebelah pam mmg wajinb tutup habis..

Aishah Jahirah said...

alahai mmg comey....xpe papa dia nk bg merasa isi minyak tu...heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...