Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, October 17, 2014

...Kongsi-kongsi Gambar...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~
Salam Hari Jumaat yang mulia. 
semoga kita sama2 mendapat keberkatan nye.. amin~

Hari jumaat nih nak tempek gambar jer lah.
macam2 gambar nk tempek nih.. hehehe.

Dinner yang ringan2.
kadang2 kelaut jugak bila ade makanan kegemaran terhidang di depan mata.
hahahahahaha.
kalo iman kuat.. i makan ini jer lah untuk dinner.
kalo time dinner nih memang mencabar sikit. sebab Delisha anak solehah tuh mintak mamanye suapkan dia makan. kalo x kuat iman.. harus masuk mulut mamanye jugak. hahahaha.

owhhh.. sedapnye jeruk.
takde jeruk Pak Ali.. jeruk ini pon boleh layan jugak.. hehehe.
jeruk nih Cinta yang belikan. masa tuh bini dia MC. pastu mulut nak makan jeruk.
Cinta pon gigih lah kuar dari tempat keje kejap semata2 nak hantar jeruk nih kat bini dia. hahahaha.. kata sayang~ mestilah berkorban apa saja. muahahaha.
NOTE: bini dia belom peknen lagi. mengidam orang demam. hehehe

Auuwwwww... kadang2 terjebak jugak dalam duk menepis2 tuh.
nanti i share ape yang i beli nih. hehehe.
i membeli nih pon sebab Groupon ade bagi voucher diskaun RM25 ringgit. 
pandai betol Groupon nih saiko i kan.. dlm duk menebal kan iman x nak membeli on9. dia boleh hantar voucher diskaun pulakkkkk.
harus lah membeli kan! hahahahhahaha.. ceh!

Owwhh.. sedapnye mama macakkkk.

nikmatnyeeee.
hahahahahahaha.. penggemar tegar Spageti carbonara. sama cam My Anis. suka sgt makan spageti. sekejap jer dia pakai sudu n garfu.. jap lagi dia kata nak makan pakai tangan.
yang tak tahan nye.. dia boleh bagi seayat yang buat mamanye sentap.
"Allah kan bagi tangan.. kena lah makan dengan tangan kan mama"
mamanye iyerkan ajer sambil suap spageti pakai garfu. hahahahahaha.
x pernah lagi cuba makan spageti pagai tangan. hahahaha.
tapi tgk delisha suap pakai tangan okjer. hahahahaha.

okeh.. itu jer gambar yang nak di kongsikan.
Sekian..







 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

17 comments:

ct cheery said...

delisha ni kecik kecik dah pandai psiko mama dia..hahah cheery pernah mkn mee pakai jari tapi mcm geli jer bahahaha

Zee Suhaini said...

mendiet lagi yer zura..kalo zee takleh makan gitu..mau tido tak lena kena gastrik..dah makan nasik pon kadang tengah malam kebulur gak lagi..

amboiii, delisha cekci la..

Kakzakie said...

Anak dara Zura ni cerdik... sekali dia cakap lembut aje bunyi tapi mama dia terkena. Betul juga Allah dah bagi tangan gunalah tangan:) budak cerdiklah tu..

norhidana miswan said...

kelas ko dik, dinner ngn cornflakes je? klu akak 2jam pastu msti perut bunyi2 lapo...

asam2 mcm ko tunjuk tu, akak boleh tgk je... mkn kalu, batuk terkencing2 lah aku jwbnyer

amboih mkn sampai tak pakai baju si delisha tuh,kire sedap sgt lah tu ek... tp mmg pandai dia, mkn pakai tgn ek, siap bg ko ayat baikkk punya...

kt johor mkn laksa johor pakai tgn tau, kire yg tradisinyer lah... ok je pun kan, bkn kite tak cuci tgn sebelum mkn

Tihara said...

statement last delisha tu kelakar lah
bijak anak mama zura :)

εïзmummyHazaεïз said...

Bijak delisha.. Haza pagi2 cari roti.. Huhuhu cover tghari xmkn nasik.. Kikiki

siti alfakhishah aman said...

kalau pagi makan koko crunch ok lagi.. ni mlm memang tekak xle terima la sis..

pandai delisha ajar mama dia.. :)

Daddy Ziyyad said...

wowwww..dinner makan cornflakes ..:)

lizz said...

Lizz dinner makan tu..mau tak nyenyak tdo...perut mak hencik kena telan nasik..hehe..
Amboi seksi anak auntie nih makan...tau...sama la mcm uwais sara..kalo dapat makan spegetti jap2 kan berulang2 dia makan maknyer yg penat nak basuh pinggan...
Betul tu delisha allah dah bagi tangan yek...pandai...

lizz said...

Lizz dinner makan tu..mau tak nyenyak tdo...perut mak hencik kena telan nasik..hehe..
Amboi seksi anak auntie nih makan...tau...sama la mcm uwais sara..kalo dapat makan spegetti jap2 kan berulang2 dia makan maknyer yg penat nak basuh pinggan...
Betul tu delisha allah dah bagi tangan yek...pandai...

LYAfrina said...

Lya paling suka buat entri random mcm ni. Byk pic2 y snap tu trs randomkan utl kenangan sblm delete dlm hp...

Dapnyerr jeruk tu.. dh lma x mkn jerok ni. Tp lya rndu aiskrim jeruk kelubi n ceremai tu. Mmg x jupe dh lening...

Waaaa... sopimmm apekebende tu? Xpnh agi shopim kat groupn

Zura Tahir said...

makan dalam pesanan dr anak tue...

Sura Mohd said...

akak memang suka tengok gambar Delisha tengah makan...dengan duk atas kerusi dia..boleh mencuit hati..:)

hainom OKje said...

Mula ingat gambo atas tu maggi...rupanya bijiran kesihatan hihi
Budak dlm rumah ni pun rajin makan zura bukan sebab diet tp lepas makan nasi...ha lagilah....
amboi Delisha makan carbonara bukan main lagi yer...mesti mama rak mo baju kotor tu

aLyNnZ said...

ermmm..alangkah bestnyer kalo alin leh dinner ngan cornflakes jerk..ermm..ntah biler ler leh diet..chaiyok2..

perghh..jeruk owhh jeruk..jeruk pak alin pulak tuuu mmg merbeles..

member pun dpt voucher rm25 tu dia bg alin..alin buat photobook..apa ler benda dlm kotak tu yeee..hehe

Scha Nazri said...

cmelnyaa delishaaaaa :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Dik ..cekci tu..ekekekek...comei sangat dia tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...