Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, October 9, 2014

... Rekod Terbanyak kot!! Alhamdulillah...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Khamis.
senyumlah.. senyum itukan sedekah yang paling mudah. :)

Maaf yer.. haini i nak tempek n3 menunjuk-nunjuk. ahaks
alaaa.. bukan n3 nak riak.. kat blog nih memang banyak n3 menunjuk2 kan.
cuma nak tempek ape pencapaian yang blog nih dah capai.

pecah rekod kot kali neh!!
11 CPUV sedang melekat di blog ini.
selalunye paling banyak pon 9 CPUV serentak.
kiranye ini pencapaian terbaik blog ini lah setakat hari ini.
saja lah tempek buat kenang2an.

memang bulan nih Nuffnang sangat pemurah kan.
sana sini update story pasal CPUV tertengkek-tengkek kat blog masing2.
Terima Kasih banyak2 Nuffnang dan semua pengiklan~
Terima kasih jugak buat korang~
i doakan blog korang pon masyuk bertengkek2 jugak.. Amin~

Sekian.. n3 rekod terbanyak.

P/s: Syukur Alhamdulillah~ makin semangat lah nak update blog kan~


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

16 comments:

.:: Schaz ::. said...

wahh banyaknye..schaz pn ade 3 tgh on goin. hehe.

shark said...

sama beb..aku ada 8..huhu
terbaek jugak setakat nih hahaha

Fizalinolie said...

haha... Betul tu. Fiza pun dapat. tak larat nak update CPUV dah dibuatnya. Hehe...

dilazfamily said...

Tahniah. banyak tu

siti alfakhishah aman said...

meriah BE memasing..

Zura Tahir said...

ade terbaca satu komen...blogger femeslah komplain...be byk tp duit tak gerak...

umi alya said...

Alhamdulillah rezeki..

Daddy Ziyyad said...

11!
Mmg mahsyukkkk

Sura Mohd said...

banyak tu zura..akak 6 je..tu pun syukur alhamdulillah..:)

LYAfrina said...

FUHH..BERTINGKEK-TINGKEK..
alhamdulillah..rezeki

maszmadi muhamad said...

alhamdulillah, meriah ye zura...

Zefa NorAsmara said...

Alhamdulillah, rezeki berblog.. Tahniah :D

Fifi Nadhrah said...

alhamdulillah.. banyak tu k. zura..

NzA said...

TAHNIAH...rezeki zura..
Alhamdulillah zura, lepas akak tnya ttg cek tu, tibasmlm dh smpai..tqsm dear di atas jwpan di blog akak tu ye.

hainom OKje said...

Wahhhhhh.......banyak sangat dah tu Zura....tahniah yek!
Okje pun nak tumpang ucap terima kasih jugak kat Nuffnang ni sebab okje dpt jugak CPUV tu.... TQ Nuffnang! Hehe

eyeyou said...

kita xder acc nuff...;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...