Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, October 4, 2014

...Ujian hebat Buat Mereka Yang Hebat!....

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Sabtu.
Ceria ceria selalu k~


Selamat berpuasa buat mereka yang berpuasa sunat hari ini.


Selamat balik kampung buat mereka yang pulang berhari raya di kampung.
dengar cerita banyak jalan dan lebuh raya jem teruk yer?
bertabah yer kawan2,semoga selamat sampai ke destinasi masing2.

yer.. hari ini i masih bekerja, separuh hari macam biasa.
semua kelik i terkejut bila nampak i masuk keje lagi hari ini.
eleeehhhh.. nak perli i ler tuh, mentang2 lah i kaki cuti. hahahahaha
hari ini i baik.. itu pon sebab Cinta hantar i pergi keje. kalo tidokkk.. harus cuti jugak haini.. hahahaha.

Oohhh.. lagi satu~ i x balik beraya di Terengganu tahun nih, beraya di Shah Alam saja.
Adik2 ipar pon tak balik beraya jugak. so, kami pakat2 beraya di Shah Alam lah esok.
kiranya.. ini tahun ke 2 i beraya di perantauan.
Semoga esok baik2 saja.. Amin~ hehehe

Buat dua Super Mom yang di uji sebelom raya nih,
Anis.. Saya doakan Uyin cepat sembuh dari demam Denggi.. Tabah yer. saya yakin.. kamu adalah super mom!

Ayu.. Saya doakan agar ujian Darah Sufi baik2 saja k.. Moga x de pape yang serius. Amin.
Kamu jugak super mom Ayu! Sabar banyak2 yer.

Memang susah hati sangat2 kalo anak2 x sihat nih. masa nak balik kg raya puasa haitu.. My Anis suspek denggi jugak. memang masa tu rasa susah hati sangat2.. jiwa raga nak balik kampung tapi dalam masa yang sama susah hati anak x sihat. tapi Alhamdulillah.. result ujian darah ke 2 My Anis negetif denggi.. fuhhh.. dpt lah balik raya dengan tenang hati.

Panjang pulak tulisan hari ini. biasalah banyak sgt pesanan yang ingin di sampaikan. orang tak balik kampung camni lah gayanye.. hahaha

OK.. sekian.. Selamat Hari Raya Korban Semua.



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

3 comments:

Sal Bee Yah said...

selamat hari raya korban sis! pengorbanan besar tu hari ni kerja..hehe

umi alya said...

Salam Aidiladha buat Zura sekeluarga

umi alya said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...