Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, October 3, 2014

...Puasa Sunat Wukuf...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Jumaat Yang Mulia.
Semoga kita semua mendapat keberkatan nya.. AMin~

Esok, Sabtu 04.10.2014 adalah hari wukuf di Malaysia kan~
Ramai yang cuba melakukan puasa sunat yang sangat dituntut itu.
malangnye i tak dapat nak joint korang.
bendera merah berkibar2 megah..huhuhuhu :(

Oklah.. sempena hari jumaat yang mulia nih.. meh lah i share sedikit pasal puasa sunat wukuf nih. sedikit info jer lah.. manatau bermanfaatkan. InsyaAllah~

Niat puasa sunat wukuf.

Kelebihan puasa sunat wukuf.
InsyaAllah.. buat dengan yakin k~

Antara kelebihan lain Puasa sunat wukuf.

Selamat berpuasa Sunat untuk esok semua.
kepada yang joint ABC bersama i, meh lah kita banyakkan berdoa yang baik2 dan beristifar. InsyaAllah.. pasti ade juga ganjaran untuk kita.

Sekian.. Sedikit info pasal puasa sunat wukuf.





 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

9 comments:

norhidana miswan said...

sama lah zura, akak pun bendera jepun nih... huhuhui...

raya balik kg tak? akak duk kl je...

Kakzakie said...

Datangnya setahun sekali gunakan sebaik-baiknya. Tak kira ABC ke apa sesungguhnya Allah maha rohman dan rohim...

Selamat Hari Raya Haji Zura..

εïзmummyHazaεïз said...

Bendera hijau sekarang.. kikiki harap2 dapat puasa sunat esok..

mamaarifakeem said...

Thanks for info...
Selamathari raya zura n family..

TeacherAzimah said...

Salam aidiladha zura...sorryyyyyy sgt lama x jenguk blog u. Hidup sgt busy sekarang ni huhuhu

Bunda a.k.a KN said...

Salam Jumaat ...selamat berpuasa sunat besok yer..

Rinna said...

TQ for the info.. Salam Aidil Adha..

Fiza Rahman said...

Good info babe. Inshaa'allah...nak posa esok ☺

NzA said...

Syukur Alhamdulillah, bendera merah akak dh diturunkan...sempatlh 2 hari puasa sunat.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...