Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, May 12, 2010

...Rezeki Bergolek...


klik untuk tumbesaran~

lalalalala.. rezeki bergolek lah ni namanye kan~
walaupon teka salah.. tapi still dapat hadiah~ hehehehe
baikkan akak ai nih~

rezeki nih sebenarnye daripada entry INI.. kat blog ELISSMIE merangkap sifu ai dalam dunia blogging nih~ juz teka ke mana destinasi percutian beliau merangkap honeymoon beliau sekali.. kak eliss..Raa pon belon honeymoon jugak..ikut boleh?? muahahaha

ai teka dia pi Cherating, Pahang.. skali salah.. tapi oleh kerana 3 orang saja yang sempat meneka dalam masa yang telah di tetapkan.. maka akak ai nih bermurah hati untuk memberi kepada ke 3 3 orang peneka hadiah.. termasuk lah ai.. lalalallaala

walaupon sebenarnya tekaan ai tu salah.. mereka sekeluarga nak gi Pulau Pangkor rupernye~ huhuhuhu.. jeles!!! nak ikuttttttt!!!!

waahhhh.. sonok betol nak dapat sebinier dari pulau pangkor nih..lalalaala

sekian.. n3 org menang x bape nak menang tapi dapat hadiah.. hahahaaha

p/s: ai sebenarnye ngah layan piala thomas.. tapi versi dengar jek.. sebab ai takut nak tgk tv.. x sanggup kalah lagi..hahahaha

p/s: u all layan piala thomas gak ke??

3 comments:

chugie said...

oho.. memang rezeki betul lah..
kenapa lah saya x tau psl teka2 ni?? kalau tak, sure dapat hadiah gak muehehehe.. :)

CiK QiQi said...

cik qiqi pon cm cik nafira gk..just dgr je...xbole la lyn tgok sbb cik qiqi cpt tkjut...kang kalah cik qiqi tak sanggup nk hadapi nye...ekekekekee

Kancilbiru said...

phewittt...dapat lagi...tahniah..rajin usaha mmg dapat hasilnya..ai nk tekan awai2 kena warning..ciss!~ hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...