Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, May 22, 2010

...Hari Sabtu yang Hujan...


waahhhh.. mesti korang ngah sedap2 layan mata kan~ huhuhuhu jeles sungguh lah.. nasib baik laki ai kena OT hari nih.. Kalo x.. mau ade yang emergency leave hari nih..muahahahaha

sejuk2 nih korang mesti layan mata kan... seronoknye la haih...

ai kat opis nih asik pi toilet jek sejuk2 nih.. bukan gi skodeng eh! gi terkucil lor.. mood kerja hari sabtu adalah kureng.. slalunye ai akan buat kerja2 remeh jek.. buat filing ke.. susun2 bos punye resit claim ke..

kerja hari sabtu nih x de lah terikat ngan kerja sangat.. boleh pakai baju x formal... kira ok lah kerja hari sabtu kat opis ai nih.. cuma bagi ai.. kalo x kerja hari sabtu.. lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiii best.. muahahahahaha... nak jugak tuh!!

okehlah.. stop dulu lah.. nanti ai n3 lagi... nak kongsi sket citer pasal adik ai yang joint latihan maritim tuh...

sekian... n3 org kena kerja hari sabtu

9 comments:

fairuz n nani said...

sis, kat kelantan pon hujan jugak pagi ni..tp terpaksa bangunkan diri sbb exam dah dekat..wish me luck k..huhu~

ellis suriyani said...

tempat ellis pon ujan..sodapnye..dok lam selimut

anastasyea said...

hujan ari minggu la best... =)

ellis suriyani said...

u panggil i BABY ke BABI??

|| NaFiRaa || said...

fairuz n nani...
wahhhh.. sampai ke kelantan hujan pagi nih yer.. hujan rahmat tuh.. gud luck yer~

|| NaFiRaa || said...

ellis suriyani...
haih.. sis jek lah kena keje hari nih~

|| NaFiRaa || said...

anastasyea...
tido time hujan memang best..huhuhuhu

pak long said...

salam...
sabtu keja jugak ker...
naper kita tak keja...hehehehe
jangan jeles aaaa

aNiS tHe BumbleBee said...

wah,ujan ke kt sana..kt sri lanka ni,hari ni lah baru nk nampak cahye matahari..boley ler sidai2 baju skit...hiihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...