Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, May 13, 2010

...Ganjaran Untuk Budak Baik....


haaaaaa.. kiut x kek tuh??? hehehehe.. hari tu dah beli dah skali masa bezday My Anis.. semalam papa dia beli lagi sekali..

bukan saja2 beli okeh!! tapi.. sebagai hadiah atau ganjaran untuk My anis.. Ganjaran untuk apa??? hahahhaha... sebab My anis sudah berjaya untuk tidak memakai pempes pada siang hari dan.. sudah tahu guna toilet sendirik... tepukan untuk anak mama!!!!

hari tu My Anis berjaya menggunakan toilet..so sebagai penghargaan dan dorongan daripada ai.. ai tanya dia..

" mama nak kasi anis hadiah sebab anis dh pandai guna toilet.. anis nak hadiah ape??"

dia jawab.." anis nak kek spongebob"

so.. kiranya kek nih hadiah yang mama janjikan lah.. seb baik dia mintak kek~ muahahahaha..

kek twitty~ untuk mama n papa~

dan kek Doremon untuk My anis...

kiutkan!!!

sekian... n3 hadiah My anis

6 comments:

yaya said...

kek spongebob mane? anis kan nak yang tu.. hehehe

aNoZ said...

dah lama x mkn kek2 mcm ni. rndu kek doremon. ahhaa

mamaaerish@eb said...

slm,
eb nk mtk emel add boleh?... eb nk invite msk blog sbb terpaksa privatisekan... sori yer sshkan... tq..
abbyal_bakri@yahoo.com

Atia Adina said...

wah...tahniah kak anis....bagus bagus...

chugie said...

yeay!!! tahniah tu anis cayang.. dah berjaya x pakai pampers..

zuraa.. beri lah tunjuk ajar skit, sebagai panduan pd sy yg baru setahun jagung punya anak ni :D

aNiS tHe BumbleBee said...

hoye!hoye! pandai budak tiut2 ni...congrats pada mama anis jugak ye..weee!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...