Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, May 23, 2010

...Selamat berhujung minggu...

hari ni mak dan ayah mertua ai datang umah.. mereka dah sampai shah alam hari jumaat pagi lagi.. tapi dorang gi klang.. umah adik ipar ai.. temankan wife dia.. adik ipar ai kena pi indonesia 3 hari.. so mak mertua ai datang temankan dia..

hari ni hubby ai pi amik mereka jalan2 kat sini plak... seperti biasa lah.. ai sebagai menantu yang baik.. kena lah masak special..muahahahahaha...

menu kami untuk lunch adalah nasi ayam.. oleh kerana nasi ayam masih lagi belom siap sepenuhnye.. maka ai x dapat lah nak kasi korang terliur dengan nasi ayam kasih sayang hasil tangan ai..muehehehehe...

next n3 nanti ai upload kasi korang terliur k..muahahaahha...
oklah.. ai nak godek2 blender.. x leh nak blend plak..haih~ sabar jek lah...

selamat berhujung minggu semua~

sekian... n3 hujung minggu..

1 comment:

fairuz n nani said...

makan nasi ayam tu jgn lupe org yg jauh ni..ngeeee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...