Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, May 26, 2010

...Anak Papa...


My anis sekarang dah 3 tahun ++ dah.. dah besar dh.. makin besar dia semakin rapat ngan papa dia.. maklumlah.. mama dia nih garang!! selalu marah2 dia.. papa dia plak suka melayan.. papa dia pon marah jugak tapi pastu dia pujuk balik anak dia tu.. sebab tu lah anis rapat ngan papa dia..

dah besar panjang macam tuh pon hubby ai still dukung lagi tau.. salah satu sebab nye malas nak kejar dia yang makin ligat tuh...mungkin sebab tuh jugak anak ai tuh rapat ngan papa dia..

sejak kebelakangan nih.. slalu nengok my anis duk belai2 janggut papa dia.. haahaaha.. jadi hobi lak dia.. bila atas dukung papa dia.. tangan dia duk belai janggut..

haaaah... tgk lah sendirik!!! nih masa ngah jalan2 kat pasar malam.. atas dukung papa dia... tapi tangan duk main2 janggut papa dia.. hahahaha

kalo kat rumah lagi laaaa... dua dua leh main2 ngan janggut.. sorang duk belai janggut.. pastu papa dia plak geli2 orang tuh kai janggut dia.. menjerit2 lah orang tuh..ai x amik bahagian.. sebab dh tau ai akan kalah punye.. baik ai tengok jek...

sila abaikan mereka yang seksi seksa itu...

haaaaaa.. nih tak tau lah ngah wat eksperimen ape~ layankan ajer laaaaa...

sekian.. n3 anak n papa...

11 comments:

Shiela Latif said...

alahi...suami sis lebih krang jer ngan suami shiela...penyayang ngan anak2...shiela lak yg garang ngan anak2...huhu

|| NaFiRaa || said...

shiela Latif...
hehehehe... takpe.. ade perbezaan.. kalo 2 2 manja kan anak.. takut anak x dengar kata plak..:)

Fieza79 said...

mesra nmpk kedua2 nye...
kdg si anak kan lebih manja ngan si ayah berbanding si ibu yg lebey kurang garang sket larr...
kiye da pro n kontra...

|| NaFiRaa || said...

fieza79...
haah.. betol tuh.. salah sorang kena garang utk disiplinkan dia..

windi said...

bertuah anis dapat bapa yg loving.

aNiS tHe BumbleBee said...

hihihi....cute aje anis..sama laa kita nafira..xpe..kita kene garang2 skit,nnti baru die takut.kalo tak karang,mengada2 jadinye nnti..kan..keke(alasan kenapa mak garang.hahaha)

~ar!eyko san~ said...

comel nye pic y last tu..nmpk anak ngn ayh rapat n manje sgt2.=))

|| NaFiRaa || said...

windi...
heheehehe.. tu laa...

|| NaFiRaa || said...

anis...
betol2!! sokong sgt~ kikikiki.. mak nih garang pon tetap penyayang kan~

|| NaFiRaa || said...

~ar!eyko san~
memang manja pon ngan papa dia~

Atia Adina said...

rajinnya papa dia melayan kan???ayah atia pun sama...suka melayan atia...sbb tu atia ngan ayah mengada2 lebih berbanding ngan ibu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...