Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, May 27, 2010

...Alhamdulillah.. Rezeki Lagi...


aduhaiiii... tenet kat opis agak slow hari ni.. malam tadi kat rumah pon sama.. slow sangat.. nak bukak satu2 blog tu.. aduhaiii.. boleh tertido menunggu.. malam tadi punye blogwalking agak slow jugak lah.. ade lah 4 5 blog yang sempat ai terjah.. lepas tu!! trus pengsan.. ngantuk + x larat dah nak menunggu depan laptop..

okeh2!! siap luahan perasaan.. nih nak luahkan lagi 1 bende nih.. heheehehehe.. sonokkkk sangat!! bukak blog.. nampak ade pengumuman pemenang kat blog CHUGIE.. sepantas kilat ai lompat gi blog dia..

skali buka!! tadaaaaaaa... nama ai tersenarai!! yahuuuuuu~~~ sonoknye!!

x rugi masuk GIVEAWAY CHUGIE ni.. sebab dia bukak 2 kategori.. ai joint 2 2 kategori.. maknanye peluang untuk berjaya tu agak tinggi.. tengok lah ai.. x menang kategori 2.. tadi menang di kategori 1..

tak rugi mencuba kan~ kalo ade rezeki dapatlah habuan..


mintak izin copy pic fatin yek chugie

Giveaway nih di adakan sempena bezday fatin nih haaa.. dan dia jugak yang cabut undi untuk pemenang kategori 2.. hehehehe.. pandai jek cabut undi..

terima kasih pada CHUGIE yang telah menganjurkan Giveaway nih.. kalo ade lagi ai konfem joint punye...

sekian.. n3 rezeki hari ini...

p/s: nanti ai emailkan detailnye yek!


4 comments:

Kancilbiru said...

murah betul rezeki ko yer..ish ish ish..

chugie said...

huhu.. time kasih sbb join!!

aNiS tHe BumbleBee said...

wowiii! tahniah2...inilah untungnya org yg rajin masuk contest...

Atia Adina said...

tahniah tahniah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...