Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, May 6, 2010

...Yahuuuu!!! Sampai Jua Akhirnya...




hati berbunga2!!!lalallaala
hepiiiiiii~

rasa nak senyum2 jek sepanjang hari!!
badan yang x bape nak sihat, tetiba leh segar bugar gittu!!!
hahahahahahaha

ape yang ai tunggu2 selama sebulan sudah sampai!!!
yahuuuuuuu~~
cek daripada Nuffnang sudah selamat sampai...

sebenarnye ai cuak jugak... takut x sampai.. maklum lah dah pernah terjadik.. hadiah yang elissmie hantar ke alamat opis yang ai bagi.. x tahu sesat ke mana~ sampai sekarang masih x jumpa2 hadiah tuh!!! seb baik lah kakak ai tu baik.. ganti hadiah len...

tapi.. rezeki masih menyebelahi ai.. cek nuffnang sudah selamat sampai.. tu pon hari2 ai gi cek pos box kat bawah nun haaa... bukan leh caya sgt.. kadang2 surat dorang campak kat tangga cam tuh jek.. haihhhh....

tadaaaaaaa... cek nye!! x sabau nak bank in nih!!!
maklumlah.. cek pertama sepanjang bersama ngan Nuffnang~
alhamdulillah.. walaupon x de lah banyak cam korang punye kan~ rezeki nih~ sape nak bagi kan!!! terima kasih Nuffnang.. love u!! muashhh...

tak lupa juga pada teman2 blogger yang x jemu2 singgah kat blog ai nih!! terima kasih yang x terhingga dari ai... love u all..

ok lah~ sempena dapat rezeki nih.. nak jugak kongsi ngan korang kan... okeh~ sape dapat teka nilai cek Nuffnang kat atas dengan tepat akan di beri hadiah!!! kalo x dapat teka ngan tepat.. ai akan pilih tekaan yang paling hampir dengan nilai sebenar cek tuh!!

Hint!!!

lebih dari RM 100 dan kurang daripada RM 200

nilai untuk sen pon ade


setiap seorang boleh teka sekali sahaja dalam 1 komen!!
selamat meneka!!!muahahahaha

sekian..

p/s: Hadiah belom pikir lagi.. tunggu dapat pemenang dulu baru pikir..muahahaha..

p/s: Tarikh tutup tekaan.. bila2 masa jek ai boleh tutup!!muahahaha


51 comments:

akuvision said...

lebih dari 100 kurang dari 200?, besar sangat margin ni, ok tekaan saya RM163.75

akuvision said...

boleh cuba byk kali tak?

simieY said...

semoga makin murah rezeki..
simieY teka RM113.85

|| NaFiRaa || said...

akuvision...
sekali sorang jek! muahahaha

|| NaFiRaa || said...

simiey..
mekasih~ hehehehe

ASaDa RyutaRo said...

wallaweh! dah dapat cek.. congrats!!

nak teka.. hahaha

RM 153.75

bila ru tau keputusan ni?

|| NaFiRaa || said...

Asada RyutaRo..
x lama...konfem!! maybe buka utk sehari dua jek!!!

fairuz n nani said...

sy nak teka..hmm
rm150.50
ngeee~

kakngah said...

nk try gak la..
rm195.40

|| NaFiRaa || said...

fairuz n nani..
mekasih kerana meneka.. kita tgk.. sapa yang kena!!!!

|| NaFiRaa || said...

kakngah...
mekasih sebab join~

adda said...

haa. time ahkak pulak nak teka ni.. rasanya RM135.25

rutikeben said...

180.00

skian dari ruti,,eehehhehe

MIRA AMIR said...

RM 128.30

Hehehe main teka je.

Mane la tau betul2 berape

chugie said...

emmm.. susah gak ni. eheh

tak pe.. try je k!

saya teka : RM182.95

M a W a D D a H said...

susahnye nak teka..hikhik..tapi nak teka jugak...

RM 108.09...betul tak..betul tak..hehehe

e.l.i.s.s.m.i.e said...

150.85 ...fuhhh..

Kancilbiru said...

wahhh dah dapat cheque...nak gak teka.. RM 136.02..wah sukati aku ja..hehe

shameel said...

mula2 nak ucap tahniah sebab dpt cek dari nuffnang. Sekarang nak meneka plak.

RM150.25 (betul tak)

PROJEK KELI KANVAS said...

RM 175.25

Kerja Kosong said...
This comment has been removed by the author.
SheY PuLL said...

RM 154.20

puterapescado said...

turn saya plak ye kak..
RM 168.75

Uda said...

alamak tak tahu..

agak2 rm 173.45

DaHLia said...

tahniah laaa...

DaHLia xreti nk teka2 ni..hehee

Wan_hazel said...

wan teka taw...178.95..hope kene lah tekaan wan,,hehehe,,,peace

pak long said...

salam,,,
tak berapa nak pandai teka nuff...sebab tak pernah dapat cek dari nuff ni..

dyea irdina said...

rm150.14 tak tau la tul ke tak

gooseberries said...

saya teka RM150.00

=))

MRS. K said...

RM132.30

siti nurkhijah said...

tahniah.dah dapat rasa duit penat lelah berblging...

ct rasanya... RM 176.45

ellis suriyani said...

RM 189.90

Jieda said...

susah gak nak teka-teka ni ye

hmm..nak teka RM185.25

::Mamalyna:: said...

nak teka.. RM147.30

el said...

nak teka jugak
RM110.83

Sharinginfoz said...

nak teka juga le.... apa kata RM184.65 bagilah saya hadiah tu.....he he he..

Jom GPS Navigator

yott said...

RM111.11 ?
ni lucky number..

FANA said...

hmmm . nk teke brape erk ?
RM 168.90 .
ha ! tibai jer arr .
mintakk mintakk kne arr :)
AMINNN :D

Aini said...

RM112.15?

CiK QiQi said...

erm...rm 170.50?huhu

Miz Kadiah said...

Jumlah dia RM112.25..

mahira oya said...

oya teka RM145.25

cicakgirl said...

Assalamualaikum
Tahniah ^^
saya teka RM 172.43

MS. NO NAME said...

tekaan saya : rm 171.70

betul ke??huhu

Atia Adina said...

RM151.75....puh...harap2 tepat...hoyehhh

Nur Hawa Mohd Zin said...

234.50..heheh..hentam je ni kak..hehe

yun said...

148.23

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
teka kat cni yer?..
hurm..
RM 188.25

Muhamad Fareez Bin Ismail said...

198.80..tu die

alpha said...

136.70..hehe

fiezah91 said...

RM 158.80

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...