Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, May 5, 2010

...Kembali Bersiaran...


yehaaaaa!!!!
ai sudah kembali bersiaran hari ini..hehehehe..
haih~ sian sangat kat blog ai nih.. memang kena tinggal betol2 2 3 hari nih!! ai plak memang betol2 menikmati peluang balik kampung nih~ memang langsung x de masa nak bukak blog..muehehehehe

fuh!!! cuaca di terangganu adalah sgt panas.. lebih panas dari Shah Alam.. kalo kat shah alam..panas tengah hari.. petang ade jugak hujan nye.. kalo kat kg hari tu... panasnye dah lah melampau2..pastu petang x hujan...


oleh kerana cuaca yang agak kepanasan yang melampau... kesihatan ai dan My anis sedikit terjejas.. mana x nye... cuaca panas..pastu gi belasah minum air ais.. pastu belasah makan tembikai yg baru kuar dari peti sejuk...muahahahahha

sekarang nih masing2 batuk n sakit tekak.. ai plak hilang suara sudah~ dari suara yg merdu, sekarang suara jadik cam suara jantan..muahahahahaha..seb baik laaa.. blogging x payah pakai suara...mueheehhe

walauapa pon.. balik kampung adalah sgt best!!!
leh makan sedap2..muehehehehe...

sekian.. n3 orang x de suara..

8 comments:

chugie said...

aha.. dh kembali ke selangor ye.. heheh.. jgn lupe singgah blog sy k.. ade GA tau! awk mesti join..

pak long said...

salam...
seronok balik kampung..cuaca panas biasa la..

fairuz n nani said...

kat kelantan ni lg la panas..huhu..
tido bawah kipas pon boleh berpeluh..

Sharinginfoz said...

hmm sekarang ni musim panas kan.... hmmm kalau dapat berendam macam badak dalam kolam kan sedap

Pandangan Mengenai GST

|| NaFiRaa || said...

chugie...
haah.. dah balik da..mesti join!! heheehe

|| NaFiRaa || said...

pak long..
panas sgt lah pak long~ x tahan rasanye.. sampai sakit2 tekat haaa..

|| NaFiRaa || said...

fairuz n nani...
haah lah~ kipas mmg x jalan..

|| NaFiRaa || said...

sharinginfoz...
betol tuh!! pastu tekak nih rasa nak minum air ais jek!!! sampai ilang2 suara~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...