Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, May 30, 2010

...Kami Kena Tinggal...



muka orang kena tinggal ngan papa dia..muahahaha.. ai pon kena tinggal jugak.. huhuhu..
hari ini kami tinggal berdua jek kat rumah... mak n ayah mertua ai dah balik terengganu.. naik bas.. adik ipar ai pon dah balik rumah dia dh...

hubby ai plak kena balik terengganu jugak.. tapi naik kereta.. kawan dia mintak tolong hantar dia balik kampung.. emak dia sakit tenat.. nak tak nak..kena jugak hubby ai tolong hantar dia balik kampung...

kalo ikutkan ai.. nak jek ikut sebab kesian hubby ai drive balik shah alam sorang nanti.. kawan dia konfem x balik sebab mak dia sakit... tapi oleh kerana kakak dia pon ikut skali.. x dapat lah kami nak menyempit skali..huhuhu..

semua plan hari ini terpaksa di batalkan.. nak buat macam mana.. kita mampu merancang jek kan~

last skali.. kami siarkan muka2 org kena tinggal yang kebosanan.. seb baik ade my anis teman kan ai..huhuhu

sekian... citer org kena tinggal..

10 comments:

touyakaruma said...

Huhu cian dier kena tinggal

M a W a D D a H said...

xper2..nati balik la tu..xmo nangis2 k..hehehe

shameel Iskandar said...

ciannya, tapi takpe sy hadiahkan pizza ikan kat nuff.

aqamz said...

sian kene tinggal. hehe

aainaa said...

muke happy je kne tggal.. ;)

noor afzan said...

kesian..

Aidi-Safuan said...

huhu... sedih la plak baca entry nih. :P

pasni keluar la sama2 okay. :)

Fieza79 said...

jap je ditinggalkan tu...
takpe si kecik tu sure jadik penghilang kebosanan u kan??

Kancilbiru said...

alolo...kesiannya kena tinggai....takpa la ada geng...:)

Atia Adina said...

huhuhu...siannya dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...