Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, June 23, 2010

...Majlis Tamat Latihan LK II Maritim : Part 2...

fuhhh~ lega sket tender dah hantar.. x cukup kaki tangan rasanye pagi nih.. dah lah sampai lambat.. kelam kelibut jadik nye.. ye ye jek ai kuar umah awal hari nih.. konon nye nak sampai awal kat opis.. last2 kena jam plak.. geram sungguh...okeh.. sambung citer semalam...abes jek dorang buat perbarisan tuh... semua tetamu di jemput ke dewan makan untuk minum pagi.. pelatih2 tuh pon kena gi dewan makan jugak.. tapi kena gi simpan senapang dulu.. kang x pasai2 ade peluru sesat pulak kang..

ngah2 sibuk makan tu.. nampak lah dorang masuk dewan makan.. kami kat luar jek.. abes makan jek bermula episod mencari.. bukan senang nak carik.. dewan kecik! Orang ramai! berpeluh2 ai meredah lautan manusia dalam dewan tuh.. semua berpecah carik adik ai..

akhirnye.. berkat kesabaran dan kelicikan ai menyelitkan diri di celah2 orang ramai..akhirnye ai jumpe jugak lah adik lelaki ai tuh.. pastu trus koling2 semua org.. time nih lah paling sayu skali.. bila adik lelaki ai peluk ma ai pastu masing2 mengalirkan air mata... Sebak sgt masa nih..

Zoom sket.. masa nih masing2 bergenang air mata.. rindu.. setelah 6 bulan direging.. nampak x?? betapa gelap nye adik ai.. kena plak seragam putih... huhuhuhu

orang paling kuat mencari.. sampai berpeluh u~ seksi ka seksa nih~ nasib baik lah anak ai berkepit jek ngan Ucu dia.. senang sket ai nak mencari..

pastu kami melepak jek kat luar dewan makan tadi.. sementara tunggu adik ai tukar baju dan dapat arahan seterusnye...sian hubby ai.. demam~ tu nampak ceria sikit lepas makan ubat..

dah siap tukar baju kami pon melepak jek kat situ.. nak turun gi jeti tengok kapal panas sangt.. hubby ai demam plak.. so kami sembang2 kat situ jek.. dengan pengalaman adik ai masa dalam latihan... teruk jugak ler... nasib baik ler dia tahan..

My anis dengan ayah cik dia.. x duduk diam anak ai sorang nih.. boleh plak dia pi ngorat uncle2 NAVI kat dalam dewan makan tuh.. pastu larik san larik sini.. suka suki kaki dia lah nak lari mana...

bersambung lagiiiii... tinggal sket jek lagi... sambung nanti k~
lalalalalalala

p/s: korang sanggup x jadik hitam legam cam tuh??? muehehehe

p/s/s: tahniah buat adik ai yang berjaya menamatkan latihan beliau di sana...

3 comments:

ai na said...

wah!! gile ah adik akak!
sape le tahan kalo camtoo..
lelame putih la muke to kan..
ahaks!

a'ai

chugie said...

wah.. mak awk sure menangis terharu + gembira tengok anak dh berjaya kan?

Tahniah tuk adik ye!

Kancilbiru said...

mak aii...pasni pakai fair & lovely la...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...