Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, June 1, 2010

... Sudah Bulan 6...


sekejap jek kan.. dah setengah tahun dah kita dalam tahun 2010..
masa berlalu laju jek.. haih.. macam2 belom tercapai lagi nih.. nak buat macam mana~ hahahahaaha..

balik kerja semalam.. hubby ai bagi tau.. mak kawan dia dah meninggal.. Inalillah~ meninggal pada petang ahad... hubby n anak dia sampai kat rumah mereka dalam pukul 3 petang.. mak dia meninggal pukul 7.15 malam.. alhamdulillah~ sempat jugak kawan hubby ai jumpe ngan mak dia buat kali terakhir.. semoga roh mak dia di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman.. aminn



okeh.. tukar citer My anis plak... pagi tadi.. masa nak hantar my anis pergi rumah ibu dia.. masa nak masuk dalam kereta.. jiran sebelah kami.. yang juga adik pada ibu anis.. datang n ajak my anis pergi umah dia dulu.. nanti dia akan hantar My anis pi rumah ibu dia..

jiran ai tu selalu lepak rumah ibu anis tuh.. dia x ade anak.. tapi sukakan budak2.. tapi My anis x nak plak ikut.. okeh lah.. masuk kereta.. my anis tetiba bersuara..

"mama lah hantar anis gi rumah ibu"

tetiba terkejut plak dengar ayat dia tuh!..ooooo rupanye dia nak mama yang hantar dia rumah ibu... pandai anak mama nih~mungkin dia rasa.. lepas ai gi kerja, petang nanti baru boleh jumpa dia.. sebab tuh dia nak ai yang hantar dia gi umah ibu dia..

sampai rumah ibu.. nasib baik x buat hal.. trus turun jek~ janji kain lampin dia kena ade.. hehehe.. x dapat pisahkan lagi dia ngan lampin dia..

bila pikir2.. sedih plak.. hari2 kena duduk ngan pengasuh.. tapi nak buat macam mana.. mama kerja.. harap2 My anis okeh lah kat rumah Ibu dia.. lagipon ade kawan kat sana...

sekian.. citer hari selasa


3 comments:

chugie said...

kejap ke dah masuk bulan 6 kan? tak lama lg dah nak masuk bulan puasa.. ish, cept betul masa berlalu.

Kancilbiru said...

kejap jer dah setengah tahun..pantas sungguh masa berlalu...

pak long said...

salam...
haah kan kejap jer nak abih tahun..
nanti tak sedar..anis dah jadi nak dara....klassss ko nafiraa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...