Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, June 27, 2010

...Korang Buat Apa Hari Nie??...




Selamat Berhujung minggu semua.. ape plan hari ini??? kami x de plan.. sebab hubby ai kerja hari nie.. kena OT plak.. petang nih baru boleh jalankan xtvt kami..

kat rumah dah banyak dah sampah yang perlu di hantar ke pusat kitar semula nih.. sakit dah mata nih nengok.. ingat hari ni nak gi hantar kat Pusat Kitar Semula.. tapi hubby ai kena OT plak.. tengok lah petang nanti kot2 sempat nak gi sana jap...

sekarang tinggal lah kami berdua jek kat rumah.. 2 orang jek ngah berguling2.. bosan jugak bila x ade xtvt nih.. tak pe laaa.. tunggu petang nih lah.. hubby balik baru leh gi jalan2..

sekian.. n3 org x de xtvt..

p/s: korang gi mana hari nih??

4 comments:

aNiS tHe BumbleBee said...

wah,bagus2...amalkan proses kitar semula..kt sri lanka ni mana la entah pusat kitar semula.xprnah nampak pulak.tihi.

Uruchimaru @ kf said...

bekerja ni..hee

fairuz n nani said...

arini saya kuar dengan my babe..jalan2 kt KBmall..dapatkasut baru..sgt seronok..sbb dah lame x kuar ngan my babe..=)

Fieza79 said...

sama la takda xtvt...sgt boring..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...