Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, June 3, 2010

...Betol Ke Nih???...


Malaysia akan muflis pada tahun 2019??? errkkk!!! sangat menakutkan kan~
kalo lah betol2 terjadik macam mana lah kehidupan anak2 kita nanti..

haih.. camner citer nih boleh keluar kat opis ai??? dorang baca paper tadi.. kecoh sekejap kat opis.. siap copy2 lagi paper star tuh...



kalo lah malaysia muflis.. duit kita jadik x de nilai.. x laku~ huhuhu sedih kan~

nampak nye negara kita kena amik tindakan yang sewajarnye.. lagi 19 tahun jek.. x lama tuh.. pejam celik pejam celik.. sekejap jek..

pasal pengurangan subsidi tu~ kerajaan mungkin boleh laksanakan.. tapi harap2 boleh lah di jalankan secara berperingkat kan.. kalo sekali harung nak hapuskan subsidi.. nanti rakyat terkejut beruk plak..ai lah tuh~muahahahaha...

mana2 yang patut kekalkan.. harap boleh lah kekalkan.. sebab kesiankan org2 miskin tu haaaa.. kalo skrg nak beli beras pon kena berkerja keras.. kalo beras x de subsidi nanti..lagiiiii lah susah kawan tuh...

harap negara kita boleh kurangkan nilai hutang2 yang ade.. dan semoga negara kita terus maju di masa akan datang untuk kesenangan anak2 kita juga... cam YB plak rasa..muehehehe

sekian.. tetiba bagi n3 pasal ekonomi..
lalalalala

4 comments:

Ad said...

haha???takutnya....x nak jadi rakyat yang miskin

chugie said...

ha? yeke.. mane dapt cite ni??

jom doa... moga malaysia sentiasa aman damai.. dan kite pun hidup bahagia aman tenteram..

aNiS tHe BumbleBee said...

hum...harap kerajaan bentikanlah perbelanjaan tak berpaedah kan..

pak long said...

salam...
beringat sebelum kena berjimat sebelum habis..
selalu sangat makan angin...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...