Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, June 5, 2010

...Khas Untuk Ulang Tahun Perkahwinan Kami...

n3 nih untuk mengimbas kembali kenangan lama..kiranye nak segarkan kembali detik2 ai di takdirkan bersama suami ai yang tercinta tuh...n3 ini juga adalah sempena ulang tahun perkahwinan kami yang ke 4 esok.. 06.06.10

lepas majlis akad nikah di masjid felda kerteh 2 & 3..

pada tarikh keramat kami.. 06.06.06 iaitu 4 tahun lepas.. ai ngan hubby ai telah di ijab kabul kan.. dengan restu keluarga ke dua2 belah pihak.. alhamdulillah cinta kami berdua tiada halangan daripada keluarga...

menjadi pasangan kekasih pada 14.02.02.. masa tu ai ngah study kat uitm dungun.. setelah 3 tahun menjadi pasangan sejoli.. akhirnye kami membuat keputusan untuk mengikat tali pertunangan pada 12.02.05.. alhamdulillah kami berjaya mengharungi pelbagai rintangan dan membuat keputusan untuk mengakhiri zaman bujang kami pada 06.06.06...

selamat menjadi bini en hanafi...

bak kata orang tua2.. bukan senang nak harungi pelbagai dugaan di alam perkahwinan.. dari seorang yang tiada tanggung jawab perlu memikul tanggung jawab yang besar.. bukan senang! kesabaran adalah sgt penting..

gaduh tu adalah perkara biasa.. cuma kena tahu macam mana nak selesaikan ajer.. nasib baik ler hubby ai nih penyabar orangnye.. kalo ttak mau perang dunia memanjang...

pengikat kasih sayang papa n mama...

belom pon cukup 1 tahun ai kahwin..kami dah di beri rezeki yang sgt besar... Tanggal 11.03.07 My anis lahir kedunia nih.. tanggung jawab kami makin besar.. Tapi.. seperti yang Allah janjikan.. setiap anak itu ade rezeki nye sendirik... dan itu kami akui..

perkahwinan kami juga pernah di duga dengan dugaan yang begitu besar sekali.. hampir ai tak mampu nak hadapi.. hampir meruntuhkan semua yang telah kami bina selama nih.. Tapi.. mungkin Allah masih sayangkan masjid kami nih... mungkin juga anak yang menjadi penyelamat rumah tangga kami nih..Alhamdulillah.. Allah masih kuatkan lagi semangat kami...

muka mama n papa baru...

sekarang kami telah bertiga.. mungkin akan tambah bilangan nye dari masa ke semasa..muehehe..

besok genaplahh 4 tahun perkahwinan kami... semoga masjid kami akan terus kukuh dan di hiasi dengan kasih sayang antara kami.. semoga kasih sayang antara kami akan bertambah utuh.. semoga kami kuat untuk menempuh segala cabaran hidup kami bersama2..

Doakan lah kebahagiaan kami ye kawan2.. Hanya Allah sahaja yang mampu balas semua Doa2 kalian..

sekian.. n3 countdown anniversary

6 comments:

aNiS tHe BumbleBee said...

oh...syahdunyaaaa....selamat menyambut ulangtahun perkahwinan....selamat berbahagia hingga ke hujung nyawa...

tiefazatie said...

wah..bestnye..moga bahagia selama-lamanya ye kak..=)

pak long said...

salam...
amboi menyingkap memori syahdu..klasssssss ko nafiraa..
daku ucapkan moga ko n suami serta anak comey ko berbahagia...appy selalu

Atia Adina said...

hepi anniversary auntie...saya doakan falily auntie bahagia ke akhir hayat....amin....tahniahhhh...4 tahun sudah....

Atia Adina said...

hepi anniversary auntie...saya doakan falily auntie bahagia ke akhir hayat....amin....tahniahhhh...4 tahun sudah....

e.l.i.s.s.m.i.e said...

semoga bahagia dunia akhirat..kejap ajer masa berlalu kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...