Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, June 22, 2010

...Adik ai sebelum dan selepas Latihan...

haaaaa... dalam n3 sebelom nih,,ai ade janji nak letak gambar adik lelaki ai yang baru habes latihan Maritim Kat Pengkalan TLDM Tanjung Pengelih.. memang berbeza sangat dia dulu dan sekarang.. kalo x caya.. tengok nih..


nie gambar dia sebelum dia menjalani latihan kat sana.. agak berisi dan kulit cerah sket laaa.. sikit jek laaaa...


haaaaa.. nih gambar dia lepas tamat latihan... tengok laaa.. betapa gelapnye adik ai.. bulih kata hitam legam... pastu kurus sket kan.. mendengar cerita dia menjalani latihan kat sana.. ai rasa ai pon x sanggup.. alhamdulillah adik ai dapat menempuh dugaan tuh..

sekarang ai rasa lega sangat bila dia dah tamat latihan... sekurang2nye lepas nih dia ade kerja tetap dan kerja di bawah kerajaan.. dan gaji dia dah jalan bila dia start menjalani latihan kat sana.. untungkan.. alhamduillah sangat2...

sekian... n3 sebelom dan selepas..hehehehe

3 comments:

Sharinginfoz said...

hmmmmm apa-apa pun janji dia suka

chugie said...

a'ah lah.. memang kuruih! yg b4 tu mmg dh kurus gak, tp yg sekarang ni lag2 kurus ek? kene regging ke?

aNiS tHe BumbleBee said...

hik hik hik..cian...adik i yg baru balik plkn pun dah lain mcm rupe dia..dgn hitam botak..kih kih kih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...