Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, June 26, 2010

...Hobi Baru My Hubby...


http://id.media2.88db.com/DB88UploadFiles/2008/04/08/321B1DB7-4093-4FB2-BADA-98644F2124E9.jpg
ehsan pak cik google..

bermula dari pertandingan memancing yang di anjurkan oleh kilang tempat hubby ai keje.. sekarang cam dah jadi satu hobi dia dah.. masa pertandingan mancing anjuran kilang dia.. hubby ai pinjam joran sepupu dia..

oleh kerana tak puas hati sebab x dapat ikan masa pertandingan tuh.. dia beli joran sendirik untuk gi mancing lagi skali.. nak pinjam segan agaknye..

nah.. macam2 ade.. sekarang nih asik nak gi mancing jek!! kolam ikan berbayar plak dekat jek.. pastu hujung minggu ade pertandingan plak.. lagi ah melompat2 laki ai nak gi mancing..

tak pe~ ai kasi can dulu~.. tapi kalo tetiap minggu nak gi mancing siap!! jangan menyesal dan terkejut kalo joran tu hilang..muahahaha..

skali masuk kolam dah RM5o hengget.. kalo menang atau boleh bawa balik ikan ok gak .. tapi dengar dari hubby ai cakap.. kalo pertandingan.. ikan yang berat lebih dari 3 kio dia x bagi bawa balik.. dia lepas balik dalam kolam.. x ke rugi~ haih..

tapi tak pe.. sayang punye pasal kasi can dulu.. tapi kalo dah lebih.. memang kena SITA lah joran tuh..hahahaha..

sekian.. luahan hati isteri..muahahaha

p/s: laki korang ade hobi cam tuh jugak ke???

p/s/s: korang pernah x SITA barang laki korang??

P/s/s: ape kata orang lelaki plak???

2 comments:

nadiah daud said...

mak usu nye hubby kaki pancing oo..
tp, bile mak su nagndung kan amani, paksu x mancing terus. salute ar kat paksu!!! tp, tiap2 bulan mesti beli majalah joran nk ubat hati x leh mancing. skang amani dah lahir, mancing balik laa ide. hehe..

aNiS tHe BumbleBee said...

kekeke...mcm2laa pangai suami masing2.Dulu,hubby i suka sgtla main bdminton.Smpai sanggup pegi Colombo,punye gelabah nk main bdminton.pestu mlm2 tinggal ktorg kt umah ni.kadang2 rasa cam nk kepak2 je raket die.tp,xpe.rilex dulu.last2,raket tu patah sndiri.dah 3-4bijik raket lingkup,slow la skit dia.hoye!hoye!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...