Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, June 10, 2010

...Beriadah Bersama-sama...


sekali sekala ikut papa beriadah okeh jugak.. skali skala ke?? bukan slalu ikut ke?? mueheehhe ye laaaa.. mana aci kan.. papa tinggal mama ngan anis kat rumah~ ade bran nak tinggal kami?? memang x bran punye.. sebab anak bini dia sgt bijak untuk berpaut pada kaki bagi mengelak kan mereka di tinggal... muahahahahaha

anak papa!!!

menyampah!!! ini lah dia anak papa a.k.a penyokong setia papa dia.. mama dia memang x kesah ade ke x de.. janji papa dia ade~

muka org kena bawak anak bini gi main badminton.. kata love~ mesti lah kena bawak kan abang~~ muehehehe larikkkkkkk

bekalan bateri untuk anak kesayangan + bini tercinta.. pengubat bosan~ lalalaala.. banyakkan? macam x makan dari pagi..hahahahaha

habes main.. mesti lah kena tambah tenaga plak ye dak~ memandangkan kami main badminton kat seksyen 24..dekat ngan kolam mancing ikan.. so kami pon telah tersasar ke sana... restoren dia cantik.. tapi ada bau kolam sket...

tempat bancuh air..open punye.. mintak maap gambar agak gelap sebab waktu malam dah di ambil menggunakan camera tepon kesayangan ai tuh...

anak ai???? main jek la kejenye.. kalo nak suruh makan kena panggil.. 10 kali suap.. 10 kali kena panggil... ngah asik2 papa n mama makan.. tetiba dia ngadu budak laki tuh pukul kepala dia... ASTAGA!!! nasib baik emak dia dengar anak ai ngadu... cepat2 mak dia amik tindakan.. sian anak ai..

orang yang bertanggung jawab membayar bil.. mueheehhe.. sayanggggg abang.. lalalalala... dan2 sayang..muahahaahha.. eh! memang sayang okeh~

sekian... n3 beriadah + makan..
lalalalaalla

6 comments:

chugie said...

rajin awk g join hb beriadah ye.. kalau sy, mmg dh maleh dh.. lagi2 ngn fatinku yang aduyai! lasak kan main. baik dok umah titon je huhuh:D

|| NaFiRaa || said...

kadang2 malas jugak.. tapi anis tuh dia tetap nak ikut papa dia walaupon mama dia x ikut.. sian plak hb mesti x senang nak main.. so rajin2 kan diri ikut..hehehehe

aNiS tHe BumbleBee said...

sonotnyeee laa hai...makan sedap tak situ??(org cite psl bersukan,sy tnye pasal makanan..nampak nau buwok makan..tihihi!)

mahira oya said...

lepas beriadah lapo..selalu gitu..hehe

|| NaFiRaa || said...

anis..
hahahaha.. sedap sgt tuh x de laa.. tapi harga mahal sket..muehehehe

|| NaFiRaa || said...

mahira oya..
hahahaha..tu la pasal..cam ner kurus nih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...