Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, June 14, 2010

...Ole-Ole Dari Pulau Pangkor Sudah Sampai...


lanjutan daripada n3 Rezeki Bergolek.. dan ini lah hadiah dari teka destinasi percutian ELISSMIE.. walaupon x menang sebenarnye..tapi akak ai bermurah hati bagi semua peneka yang sempat meneka ole-ole dari pulau pangkor...

parcel nih ai terima hari jumaat... time tuh ade kat rumah sebab MC... mekasih yer ELISSMIE.. ole-ole anda sudah selamat sampai ke tangan saya..

meh lah cuti mata~ tengok ape yang ai dapat.. ole-ole dari pulau pangkor..lalalalala.. sila lah jeles~ lalalalalarikkkkkkkkkkkkkk

parcel bersama isi nye.. muahahahha.. ekceli sotong tu ade 3 paket..oleh kerana ai dh makan dulu.. tinggallah 2 paket jek..hahahha..sedap x terkira..yum yum~

yang paling best~ dapat keychain kulit kerang dari pulau pangkor... nak pergi pulau pangkor x tahu bila dapat pergi.. dapat keychain pon jadiiiiiilah~ lalaalalala..

terima kasih sekali lagi buat ELISSMIE sebab sudi kasi ole-ole ini walaupon tekaan ai meleset sama sekali.. len kali leh buat teka n menang lagi k~hehehe

sekian..n3 menunjuk2 hadiah...muahahahaha..
larikkksss

8 comments:

Kancilbiru said...

phewit phewit...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

seb baik tak sesat lagi..hehehehe

grow2g3th3r said...

wah... sedap tu!

ad said...

i pun dapat gak....heheheheh

|| NaFiRaa || said...

kancilbiru..
meowwwwww... best kan!

|| NaFiRaa || said...

elissmie..
alhamdulillah..selamat mendarat dengan jayanya..mekasih yer~

|| NaFiRaa || said...

grow2g3th3r...
sedap... my anis skali jeling jek.. abes 2 paket...

|| NaFiRaa || said...

Ad...
dapat jugak eh~ best2!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...