Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, June 24, 2010

...Majlis Tamat Latihan LK II Maritim : Last Part...

okeh.. sambung citer semalam k.. x banyak dah.. tinggal sikit jek lagi... dah abes citer sembang.. sampai ler masa untuk adik ai berkumpul.. masa tuh dalam pukul 2.. dia kena berkumpul pukul 2.30 petang.. so.. masa untuk balik laaaa..

tetiba nampak kereta kuar dari arah jeti.. aik! boleh pergi ngan kereta sendirik ke?? ingatkan kena naik bas yang dorang sediakan jek.. apalagi.. kami pon drive kereta sendirik ke jeti.. konon nak tengok kapal NAVI la..hehehhehe
sampai2 jek kat jeti.. adesssslaaa.. jauh lagi kena jalan nak ke kapal.. nuuuunn haaaa... kecik jek kapal.. cuaca panas plak tuh.. so kami pon amik keputusan untuk tengok dari jauh jek...

lepak kat sini jek.. panas sangat.. x lalu nak jalan kaki..hehehe... sambil2 tuh leh ar posing kat sini.. kebetulan plak ade org jual2.. tgk anak ai.. haus benor jek gayanye...

singapore dari jeti tu.. cantek jugak leeeeer.. cantek lagi malaysia kot..muehehehe

buah ati ai 2 orang nih.. hubby ai yang demam..muka 20 sen jek kan..sian dia.. anak ai posing ngan topi baru... nenek dia beli.. rm1.30 jek..murah kan~

last skaliiiii... harus lah gambar tuan punye blog yang selebet dah.. tapi tetap comel..muahhahaha... penat woooooo... pukul 5 pagi dah bangun semata2 nak sampai awal kat sini.. padahal dalam kete tido..muehehehe...

sekian.. tamatlah citer gi johor...
lalalalalala

5 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

bila nak sampai johor ni..

|| NaFiRaa || said...

elissmie..
insyaAllah..hehehe

Sidratul Muntaha said...

johor or johor.
aku cume ingat gi sagil jer!
ahaha.
tu pun lalu jasin,melaka.

mahira oya said...

panas panas sgt..hujan lebat sgt..
kalu dpt g sngapore tu syok kan..

chugie said...

wah, bleh nampak singapore dah tu ye

murahnye topi yg anis pakai tu.. cam x caya je harganye just RM1.30 heheh:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...