Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, November 22, 2012

...Bergedik Santai Sahaja |CH...

Salam Hari Khamis..
moga terus ceria k!

n3 CH hari ini agak santai.. juz cuci mata tengok gambar gedik2 jer..
selepas habis xtvt petik2 stoberi, Kami pon gerak turun dari Tanah Tinggi..
sedih rasanye nak tinggalkan suhu sejuk di CH.. apakan daya.. 
InsyaAllah, ade rezeki Kami datang ke sini lagi..

masa OTW turun dari CH, sempat lah KAMI singgah kat 2 tempat..
wajib singgah jugak kalo datang CH tau~
singgah untuk bergambar kenang-kenangan~

Jom Layan gambar KAMI bergediks~

Singgah di Tanah Rata.. 
Kami turun CH ikut Tapah jugak~ so ini kira singgah lalu jer laaa.. 

pelok2 sket.. nak guling2 tak boleh sebab rumput masih basah..

Buah hati ku..

kat sini pon wajib bergambar jugak tau~
rugi kalo x singgah sini.. bagi yang suka bergambar lah~ hehehe

budak berdua nih asik melasak jer keje dorang..
kalo delisha mmg susah nak snap gambar dia..
berlari jer keje dia!

Budak kuat berlari~

Abes comot baju.. makan stoberi sangat~
Hantu stoberi sungguh~


Peace..
gambar 2 badik.. sweet kan?


Potret Keluarga Kecil KAMI..
bukti dah singgah di TANAH RATA, Cameron Highland.

itu jer lah gambar KAMI di Tanah Rata.. ade lagi tempat lagi yang KAMI singgah masa OTW turun.. esok lah ai wat N3.. kata minggu neh tema percutian CH.. so 1 minggu nih citer pasal tuuu jer lah~ muahahahha..

okeh~ sambung esok plak~
 byeeeee~


Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

16 comments:

Saya Disini said...

wah...bergambar sakan

mamyharraz said...

best dpt bergambar kt sign CH.
ni yg buat teringin naik ke situ..rindunya camaron..

Nens Collection said...

bestnyerrrrr...nnt kite pergi tahun depan..tekad2! kumpul duit neh..harus buat almbum photobook ni bila balik CH..hehe

SYANI said...

Turun ikut Tapah ke?? Kalau turun ikut Simpang Pulai, lagi banyak tempat boleh singgah..

Eliss Mie said...

tengok gambar dah boleh mikin amarah ni.. arghhhhh.. hahahaha

zh-ena said...

ena dah beberapa kali naik ke CH tak pernah lg sggh situ nk snap gambar kat situ huhuhuhu

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

sesi bergambaq sangat syok (^___^) kenangan dan penuh memori (^___^)

maszmadi said...

oho, kalu nak ke port bergambar ni kena naik or turun kut tapah la yer kak... erm, macam best jerk.. hehe

Zura Zue said...

xpulak singgah ke situ..kalau balik ktorg balik je terus..maleh nk menyinggah..

kitatauke said...

xpenah lagi sampai sini..i'allah..1 hari nnt..pasti sampai..

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

siang2 maktok dia la yang nak letih kejaq siMerah tu.. hehe (^___^)

AinSophian said...

Hepi fam.!! wp i org pahang tp xpernah sampai CH lagi. Wah...batak Uollls!

LiYa HaNiF :: said...

sakan ye bercuti hehe...

alhamdulillah dah selamat sampai ye. hope anis suka :)

Myra Jay said...

Delisha tak pakai kasut laju je la berlari :)

Aishah Jahirah said...

posing sakan...delisha kaki jejak je ligat dia ye...heheh

::NureeN:: said...

dah lain kat cini.. bln jan dlu nureen singgah yg dkt selamat datang tue x der simen oren tue juz tanah ja hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...