Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, November 28, 2012

...Teka & Menang FM Cameron Highland 2...

Assalamualaikum & Salam sejahtera..
Selamat hari Rabu dan Hari2 selamat..amin~

okeh dah melalut dah tuan tanah.. muehehe..
hari nih bukak Teka Teki Kacang! ohhh.. bukan teka kacang yer kawan2..
Teka Teki sudah semestinya berkisarkan Percutian ke Cameron Highland haitu..

okeh.. Kali nih ai nak u all teka..

Berapa HARGA untuk 2 patung STOBERI nih??

Hint : Bawah RM50 hengget!

Kachang kan! kan!

macam biasa.. tinggalkan jawapan anda kat komen n3 ini.. sorang boleh tinggalkan 1 komen sahaja dengan 1 jawapan..

Peneka dengan jawapan paling TEPAT dan PANTAS akan di kira pemenang!

semua komen akan di sembunyikan sehingga GA ditutup.. 

Esok ai akan umumkan pemenang Teka teki hari ini..

Sekian.. Selamat Meneka-neki.. ahahahaha

Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

27 comments:

umialya said...

RM19.80

Kancilbiru said...

rm24...

hahaa....

HaN WarreN said...

Saya rasa RM35

Ibu Amani said...

rm 20 kot...hehe...

Saya Disini said...

RM22

haLyZaQiut said...

RM7

Raihana Rr said...

RM15

Eliss Mie said...

rm40 kan harga asal? bagi 35 dah laa tokey ? hahahaha

kak eliss teka 35 :p

Afasz said...

Harga untuk 2 bantal strawberi tu RM30

Ma said...

ala.. x tgk btl2 hari tu.. huhu rm25

TeacherAzimah said...

kali ni nak cuba nasib...1 for rm29.90?

ct cheery said...

cheery taw..harga 2 tu 30 hingget..hehe

Anonymous said...

Ra...RM20.00

Norzie hany said...

Rm30

Cho Zila said...

RM15 boleh..

mamyharraz said...

goodluck.
smlm dah teka sekali cukuplah bg chance pembaca yg lain pula :)

iela said...

cuba lagi hek..tapi lambat jugak nih..
rm 30.00

Daddy Ziyyad said...

RM34.

maszmadi said...

moga2 kali ni mengena... ameen

RM39.80 untuk 2 biji patung stoberi tu...

Zura Zue said...

RM39.90.. :)

Papa Mifz said...

alamak pernah beli bantal nih...tapi lupa lah harga nyer...huhu

pnsusu said...

rm 10..
Su su cuba teka

LYAfrina said...

rm 19.90 kot....

mamalieyna said...

Alaa...sllu lmbt part teka2x..nk try gak la..rm30 :-)

shidasyakirin said...

teka ye.. RM18

Syuhada Salleh said...

rm30..

zh-ena said...

dah terlambat nak teka huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...