Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, November 5, 2012

...Selamat Berjuang Adik Ku | Mohon Doa Dari Semua...

Salam Hari Isnin..
selalu kelam kabut bila hari isnin..
sebab liat nak bangun awal2 pagi..muehehe..

okeh.. pagi nih nak wat N3 Khas buat adik ai..

Adik Na..
Selamat Berjuang Adik Ku..
Selamat Menjawab Peperiksaan SPM..
Buat yang terbaik k~

doa dari Ayah, Ma, kakak2 dan abang mu sentiasa mengiringi perjalanan hidupmu..

Ya Allah..
Terangkan pintu hati adik ku agar dia tenang dalam menjawab semua soalan peperiksaan..

Tajamkan lah ingatan Adikku agar semua ilmu yang telah dipelajari dapat di keluarkan semula dan membantunya menjawab semua soalan dengan baik Ya Allah..

Tenangkan lah Hati Adikku Agar dia dapat memahami dan menjawab semua soalan dengan tenang.. Ya Allah~

Ya Allah.. semoga segala usaha Adikku selama ini akan menghasilkan kejayaan buatnya..

Amin..

sekian.. N3 ucapan dan Doa..

P/s: Kawan2 tolong aminkan doa2 ai yer.. tq..muashhxx!

p/s: Good luck jugak buat semua calon SPM dan STPM seluruh Malaysia..




Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

21 comments:

inazamri said...

gud luck.Adik Na pasti boleh.Insyaallah.sama2 kita doakan.

Cho Zila said...

akak juga doakan adik nafira juga calon2 SPM beragama Islam terutamanya dapat menjawab dengan tenang dan berjayalah hendaknya....

SYANI said...

Good luck juga untuk adik awak..

::NureeN:: said...

GD LUCK DEAR...
insyaALLAH :)

Eliss Mie said...

mcm kecik jer dulu adik ra. dah spm rupanya :)

- G C - said...

goodluck dik na!! hehehe

Norzie hany said...

Good luck dik na.

papa said...

amin....

ct cheery said...

amin..semoga dipermudahkan segalanya..cute la adik sis..hehe gud luck 4 her!!

Salina@IbuAqil said...

Aminnnnnnnnnnnnnnnn!!
;) Gud luck.. ;D

Daddy Ziyyad said...

good luck buat adik Na...moga berjaya cemerlang!!

Aishah Jahirah said...

amin....moga tenang menjawab soalan..
p/s:xletak link blog kt google plus profile ke?ke saya terlepas pandang..hehee

ct rahani said...

gud luck jugak utk adik zura nih.. :)

LYAfrina said...

gud luck buat adik zura...
smoga ditenangkan hati utk jwb exam..
ank sdara lya pon 2 org ambik spm tahun ni

mamalieyna said...

Good luck..all the best Dik Na.. (nama panggilan sama la..family kite panggil Na..)../hehe

Nens Collection said...

hehe..do da best dik..mlm b4 exam antar msj lg..suh buat solat hajat kerek2..hehe..aku cuti mlm..bz duk search ttg nk stady ni..;)

Nur Ezqy said...

blogshop: http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com
HANYA RM1/pcs strip ujian kehamilan(pregnancy) dan ovulasi (kesuburan)
Syarat pembelian:
min 10pcs
Juga menerima pembelian pukal (100pcs keatas + potongan diskaun)
Boleh campur pregnancy + ovulation
kos penghantaran mula dari RM 3.50 ~ ke atas (ikut berat barang)
Kami akan cuba yang terbaik untuk meminimumkan kos penghantaran anda :)
sms:0122429082 (puan nor)
email: lovidoobidoo@gmail.com

Cinta Misteri said...

Moga mndpt keputusan yg baik

Izan Ishak said...

gud luck utk adik na!

Zura said...

good luck..

Myra Jay said...

semoga berjaya buat adik Zura juga Nens :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...