Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, November 29, 2012

...Senyuman Mereka...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 

Jumpa lagi kita.. hehehe.. kat opis minggu nih sunyi jer..
bos kecik cuti, bos besar outstation.. sepi jer opis..

ok.. hari nih nak citer pasal anak2.. lama dah tak update pasal anak2.. muehehe..

Buah epal Kami..
My Anis n My Delisha.. comelkan? kekeke

My Anis 2 hari lepas demam.. rasanye dah bertahun dia tak demam.. kuat betol antibodi dia.. tapi lepas dia balun durian musang king + durian pasar malam + durian crepe.. tetiba balik keje isnin ai tuh ibu dorang kata Anis demam.. erk! ubat demam dah habes.. terus siap2 nak gi klinik.. semalam balik keje dah nampak ok demam dia.. tapi still bagi dia makan ubat takut demam balik..

My Delisha plak.. mulut dia luka.. kat bibir bahagian atas.. dia nih dari kecik asik luka kat mulut jer.. pelik gak.. apsal lah sensetip sgt mulut dia.. bila mulut dia sakit memang selera makan dia kurang.. asal makan jer nangis.. susu botol pon tak nak.. huhuhu.. kesian sangat2! 2 malam dah dia tido tanpa minum susu dulu.. malam2 pon dia x mintak susu.. sedih jer hati mama nih.. huhuhu.. TAPI.. malam tadi sebelom tido dia dah habeskan 5oz susu.. lega~ pastu pagi2 tadi papa dia bancuh 8oz susu untuk dia.. skali licin! waahhhh.. berbunga2 hati mama pagi nih! Delisha mama dah balik!! hahaha.. Delisha nih kuat makan sebanarnye.. bila dia x nak makan.. memang susah hati.. 

syukur.. hari nih anak2 nampak sihat dan kembali ceria.. cuma My Anis kena habis kan antibiotik dia.. kena ingatkan Ibu dorang nanti..
lega sangat2 bila anak2 dah sihat.. sayang anak2 mama!
muashx! muashx!

sekian.. citer hal anak2..

Keputusan Untuk Teka Teki Semalam.



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

22 comments:

mamyharraz said...

comelnya dua beradik tu :)
kalau ank tak sihat kita mmg susah hati..kalau boleh biar sakit tu kita yg tanggung.

lizz said...

ololo menawan sungguh senyuman si adik...nampak gigi tu...

happykan biler anak sihat...

ct cheery said...

SENYUMAN SI ADIK TU,MAHAL TU!!!HEHE

SYANI said...

Sungguh2 si Delisha senyum yer... Nak tayang gigi le tu..

Eliss Mie said...

makin lama makin sweet delisha ni. dulu macam boy. nak geget2 rasa pipi dia.

Ma said...

:).. antibiotik mmg kena hbs walau dah kebah demam tu, x bg dtg balik demam tu.. InsyaAllah.. Mmmm.. k da nak bg 1 fm.. dr Langkawi.. tp jgn pos ape2 kat fb, msj x pe.. RAHSIA tuk kuarga kita x pe.. tuk kuarga a zaki.. huhu..

::NureeN:: said...

mkn derian byk st kot...
skrg ni plak musin panas n hujan jan tue yg bleh dmm

maszmadi said...

oho gigi dia... dah boleh jadik duta ubat gigi dah ni.. hehe

erm, moga kedua2 semakin sihat yerk...

~aYu~ said...

bila anak xsihat mmg risau kan... kesian je tgk..

Cho Zila said...

makan durian tak hengat orang tua cam akakpun dah nak demamni..
akak bab kalau doktor bagi anti biotikni malaih beotiler....

Myra Jay said...

Bila diorang ceria kita pun sonok kan? :)

Izan Ishak said...

bila anak2 demam kita yg jadi ibu2 ni lah yg paling risau. nak2 pula skrg ni cuaca tak menentu. tambah lagi ngan musim durian... harap2 anis n delisha cepat2 sembuh ye~

Atia Adina said...

cerai jer dua beradik tu

TeacherAzimah said...

senyuman mereka inilah yg menjadi pengubat di kala duka..kan zura kan..

mamalieyna said...

happynye... ceria~

Alhamdulillah dh sihat..mmg lega hati ibu ... ^_^

Nens Collection said...

hehe..mggu depan layan rambutan plak okeh kakak!

azi said...

anak-anak kalau kuat makan tiba-tiba sakit dan tak nak makaan, memang kita susah hatikan...syukurlah isha dah baik dah....:)

zh-ena said...

kena ulser ker

Papa Mifz said...

bila anak demam pasti ibu bapa akan kerisauan kan...

Marya Yusof said...

As salam Zura,

Anis tak sihat ye...manyak mamam durian tak? hehehe... suka tgk delisha tenyummm...manyak manis :))

LYAfrina said...

senyuman anak penawar buat kt kan.. moga cpt sihat ye

Myra Jay said...

Senyuman mereka membuatkan kita juga turut ceria kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...