Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, November 16, 2012

...Meredah Hujan Demi Pasar Malam Brinchang...

Salam Hari Jumaat..

Hari ini nak sambung cerita-ceriti percutian Kami ke Cameron Highland.
tetiba terasa rindu dengan udara sejuk di CH.. rinduuu..:P

Lepas dah angkat2 barang masuk hotel.. guling2 jap atas katil sambil peluk2..
Kami pon siap2 untuk ke XTVT seterusnye..

semua dah siap mandi..
tunggu mama bersiap plak~ muehehe..

bagi si kecik isi minyak dulu.. tambah tenaga..

see! kan dah bertanaga dah~ jom gi jenjalan!

My Anis pon dah siap!!
kakak bantai air milo kotak jer.. sebab sebelom tuh dah makan nasi siap2 dah~

inilah barisan kita! yang iklas berjuang!!!
haaaa kau!! semangat tegar KAMI meredah hujan semata2 nak gi Pasar malam Brinchang..
kami jalan kaki jer dari hotel kami tu.. dekat jer.. kalo naik kete setengah jam pon belom tentu sampai.. jalan Jam okeh!! so, baik jalan kaki jer.. lagi pon udara sangat sejuk.. best~

My Anis dengan payung stoberi dia..

usha2 harga mana2 yang dh plan nak beli..
kalo murah dan berbaloi2 terus rembat kat sini..

FM paling murah kat pasar malam nih rm1 untuk sebijik FM..
oleh kerana ai dah borong FM kat kedai area hotel kami tu.. Harga FM yang ai dapat 11 bijik RM10hengget.. murah kan! so, kat pasar malam ai tak beriya sgt carik FM..

sempat lah pekena stoberi coklat idaman hati nih..
kalo kat CH, stoberi coklat nih mana2 pon boleh dapat kan~ 
sedap hingga menjilat bekas u!!

bersama menikmati stoberi coklat..

mulut comot makan stoberi coklat..
My Delisha mmg hantu stoberi betol~ sekejap jer dia mintak lagi..
masa nih dia dah ngantuk.. suhu sejuk tu membuat kan kita lagiii rasa nak tido..

jagung rebus CH.. manis sangat.. makan panas2 memang sedap..
jangung nye pon lembut jer..

mengantuk pon sempat lagi senyum.. Nasib lah ade papa yang gagah perkasa..
sampai ke sudah kena dukung Delisha.. cuaca tak sesuai nak bagi dia jalan sendirik.. basah~

dia dah lentok dah.. ngantuk sangat lah tu~

suasana kabus.. yang menggambarkan.. betapa sejuknye suhu masa nih..
kat sini jugak ai jumpe ngan senior ai masa kat Uitm.. Kak Ad a.k.a Ibu Atia..
dorang pon bercuti kat sini.. masa kat selangor x pernah plak jumpa ngan kak Ad.. tapi boleh plak terjumpa kat CH..sadisnye.. camner boleh lupa nak snap gambar ngan kak Ad..huhuhu.. kak Ad datang CH beramai2.. KAMI datang 1 famili jer.. melangkah kemana2 pon Kami2 jer.. hehehe..

sebagai bukti kami telah pon menjejakkan Kaki di Pasar Malam Brinchang..
kalo nk carik FM murah2 mmg di sarankan ke Pasar Malam Brinchang.. lagi satu kat Kea Farm.. murah2 harga FM dia.. berbaloi2 sapa nak borong FM kat situ..

okeh.. berenti kat sini dulu.. nanti kita sambung lagi episod jalan2 CH k~
kang korang fenen plak tengok gambar KAMI yang banyak lagi gojes nih! muahaha..
jangan marah!! nanti kena jual lagi!!

byeee.. tata titi tutuuuu..


Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

23 comments:

Kancilbiru said...

jumpa kak ad kat sana? hahahaa...sabor je la..

best kan pegi CH....pasni nak pegi lagi la.

Nafira usof said...

Kancilbiru..
haah.. leh jumpa kat sana plak.. padahal masing2 duk selangor tak pernah plak terjumpa..

best sangat kan!! nak pergi lagi lepas nih~

::NureeN:: said...

wahhh zura wat nureen nk terjah lagi CH... best kan kat sana
tambah kalu ujan2 mcm ni lagiii sejokkkk
kami dlu g pon cuaca gini gak amat sejok x tau brapa kali ulang g toilet hehee

TeacherAzimah said...

weiiiii best tul mknn kat sini. cendawan grg tak cuba? adoi..rasa nak pi lg ni adoi...

Cho Zila said...

akakpun suka pasar malam ini.. lain dari pasar malam biasa kitakan.. makanpun puas... memang kalau gi CH kena gi pasar malam...

Anamarza Sue said...

Teringin juga nak pegi lagi..nanti-nanti la

mamalieyna said...

Waaa bestnye cuti2x.. haruslah byk gmbr, kenangan kan semua tu..

Salina@IbuAqil said...

Huwaaaaaaaaaaaa!!
Dia p cameroon x bgtau kita..
Huk3!!!!!
Sodap nya Strawberry Cokelat..
Sorry dear lama x sggh sini..
Happy weekend & TC yer.. ;)

Myra Jay said...

Bila dah jejak kaki ke sana memang akan rindu kembali kan..
Sama la rindu gak..
Rasa nak p lagi :D

Daddy Ziyyad said...

pasar malam brinchang tu mmg best..saya kalau ke sana selalu borong sayur..hihihih

Zura said...

bestkan g CH..rase nk pegi lg...

Masya said...

masa kami pg CH dulu pun gerimis.. malas nak pg pasar brincang tu... amir pun xmoo ikutt sudahnya berselubung dlm selimut...

Papa Mifz said...

yup wajib singgah ke pasar malam Brinchang jika ke CH...

bila tgk entry nih rasa nak pergi lagi jer..huhu

ct rahani said...

rugi la kan klu dh smpai sana x gi pasar malam brinchang nih.. memang femes pasar malam nih.. :)

ct cheery said...

baca entry sis ni buat cheery tergedik-gedik nk pergi CH..huhu

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Salmiza said...

Kalau g CH tak lengkap kalau tak pergi pasar mlm dia kan?

Salmiza said...

Kalau g CH tak lengkap kalau tak pergi pasar mlm dia kan?

Marya Yusof said...

As salam wbt Zura,

Kalau pergi cameroon tak pergi pasar malam tu adalah rugi! Bestnye tgk jagung tu! Jagung bakar perghhhh lemak manis...sodap tak sama jagung kek sini...huhuhuuu... Delisha boleh geng ngan Iman suka mamam strawberry coklet! kalu boleh ari2 nak mamam strawberry coklet!...ngehngehngeh...

azi said...

nafira..
sebab anak-anak akak suka ke CH sebab cuacanya...sejukkan bila pagi-pagi...

Fieza79 said...

Brichang slu hujan renyai2 tu yg bt tmbh best sb tmbh2 sejukk!

rindu nya CH..huhu

maszmadi said...

sonotnyer..... bila la masz nak jejak ke CH ni... huhu

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

nak juge.. seteraberi ceklat (^___^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...