Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, November 26, 2012

...Teka & Menang FM Cameron Highland 1...

Salam Hari Isnin..
Blues betol hari nih.. Isnin kan~

Okeh.. seperti yang di janjikan~
ade ole2 untuk teman blog yang bertuah.. nak bagi semua mmg x mampu.. sebab masa gi CH haitu, ia dikira percutian Bajet. semua kena ikut bajet ler.. hehehe

soklan berkisarkan citer Petik Stoberi yer kawan2..

okeh.. ai nak u all teka.. 

Berapa Kali ai kena Timbang stoberi nih untuk cukupkan setengah Kilo?

Jawab kat komen yer kawan2.. tak yah tag sape2.. jawab jer kat komen entry nih..
sesiapa yang bagi jawapan paling tepat dan cepat di kira pemenang!

sorang leh komen sekali jer dengan 1 jawapan.. hahahaha..

sekian.. n3 let go FM~

p/s: Teka jangan Tak Teka!!!

P/s: Jangan terkejut Kalo komen korang x kuar yer.. dah tutup GA.. ai akan publish semua jawapan korang~

P/s : esok ai akan umumkan pemenang! 



Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

17 comments:

syiela said...

2 kali :)

mamyharraz said...

nak meriahkan jawapan,sy teka 3 kali ;)

Kancilbiru said...

sekali petik jer...

kot..hahaha

Sidratul Muntaha said...

xmo teka.klo reservekan aku se.nak jumpa ko bulan 12 ni kat jeram..
muleh?!
ekekkee...
lps 18hb sbb dah gaji.ekekek

azelyusoff said...

nak cuba teka.

3 kali timbang.

maszmadi said...

owh, patut arr bukak dari pagi tadi xder entry baru, rupanya tengah monday blues plus tengah wat entry nak bagi adiah rupenyer yerk.. hehe

masz teka yerk..... bismillahirramanirrahim
>> 5 kali

Ibu Amani said...

7 kot :)

Myra Jay said...

Sekali :)

Eliss Mie said...

x tau dah send ke belum :p tadi ie hang, jawapan ku 2 kali.

x dpt pun x perrr, sebab ai dah ada fm ch ..hahahaha..berlagak :p

Daddy Ziyyad said...

Hmmmm..kena timbang 4 kali! haha

iela said...

sempat lagi ke ni zura...

nak jawab ye ...3 kali

TeacherAzimah said...

kita bagi sokongan pada semua peserta...gogo cayuk!!

Nens Collection said...

nk teka jugak! 3 kali!

ct cheery said...

nak teka jugak..3 kali huhu

LYAfrina said...

5 kali kot.... hehehe

Norzie hany said...

1 kali aje.

Nadratul Syazwana said...

6 kali :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...