Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, November 6, 2012

...Berita Dari My Anis....

Salam Hari Selasa..
Hari ini bz plak.. big boss baru balik dari outstation..
tetiba bersemangat plak nak keje.. muahaha..

semalam balik keje My Anis bagitau cikgu dia meninggal..
terkejut beruk lah ai kan~
selidik punye selidik.. siap bukak berita harian on9 lagi..sebab dia kata cikgu masitah(cikgu sesi pagi) cakap ade masuk lam surat khabar dan dia tengok.. siap tunjuk sample ade gambar kat news paper..

selidik punye selidik..
rupernye Mak pada cikgu dia yang meninggal..
rumah Mak cikgu Anis tuh di masukki perompak.. 
dan Mak cikgu Anis tu terbunuh dalam rompakkan tuh..
Takziah buat seluruh keluarga Cikgu Asmah.. Moga tabah hadapi ujian dari Allah ini..

klik untuk baca..
ini keratan akhbar yang My Anis maksudkan tu..

Al-Fatihah..

semoga perompak itu mendapat balasan yang setimpal..

sekian.. 

p/s: terlalu banyak kejahatan yang berlaku sekarang.. manusia dah hilang rasa belas kasihan..



Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

22 comments:

Dhiaqiud said...

takziah buat arwah...semoga beliau ditempatkan dalam kalangan orang2 beriman..amin...

Aishah Jahirah said...

al-Fatihah....makin menjadi2 le jenayah sekarang ni.takut tapi kena teruskan hidup gak....

Salina@IbuAqil said...

Al-Fatihah!!!
Salam takziah buat keluarga arwah..

ct cheery said...

takziah buat keluarga arwah..al-fatihah

Nens Collection said...

Ya Allah...kesiannyer..semoga penjahat tu menerima nasib yg sama nnt..

azi said...

Semoga perompak tu mendapat balasan setimpal dengan perbuatannya...dan arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman...amin

ainnoraini said...

takutnye zaman sekarang..semunya tempat tak selamat..mintah jauhkan perkara2 mcm ni terkadi kat kite semua...

SYANI said...

Perompak sekarang memang tak peduli nyawa orang kan.. Tak tenang la hidup perompak tu nanti..

Atia Adina said...

takziah.....uish.....jahatnya perompak tu....rompak jer jangan lah bunuh....tak berbaloi dapat rm2k jer pun

Salmiza said...

takziah ke ats keluarga...kesiannya..
Dah la rompak..bunuh plk...hati dah hitam. Tak fikir apa dah..

Cho Zila said...

memang tak berperi kemanusiaan betoiler orang jaman sekarangni yerk.. takat warga emas bukannyer leh lawan pun... semoga rohnya bersama orang beriman...

TeacherAzimah said...

Uiks...kejam sgt ni. Takziah kpd keluarga arwah yer

Cinta Misteri said...

Al-fatehah.
Now a days perompak dh desparate sgt kn smpi snggup mmbunuh. Mnta d jauhkn laaa

Anamarza Sue said...

byk kes rompak dan bunuh sekarang ni ya...
pandai anis bercerita ya, even tersilap info kira okey la tu

mamalieyna said...

Salam takziah.. mmg dunia dh akhir zaman, manusia dah takde perasaan buat kejahatan..takut..hu~

Izan Ishak said...

takziah buat keluarga cikgu asmah... al-Fatihah buat arwah ibu beliau...

manusia skrg makin kejam kan...

eT said...

takziah buat keluarga arwah...alfatihah..

Zura said...

takziah...

ct rahani said...

takziah utk keluarga mangsa..

Myra Jay said...

Salam Takziah..
Aduila perompak ni tak mengenal mangsa ke? Kalau ye pun nak merompak jangalah sampai membunuh kan..

Sharidawati Shahrudin said...

Al Fatihah...

blog-tips-kurus said...

M'sia dah macam negara luar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...