Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, April 23, 2014

...Hormati Lah Kami | Lintasan Zebra...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari Rabu.
Layan WW dulu lah eh~

Gambar sekadar hiasan.. google
Hormatilah kami jugak.. kat lintasan pejalanan kaki pon nak hon ke??
akai ada ka??

sekian... hemo!




 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

7 comments:

Masya said...

erkk kenapa pulak nak emo .. lampu isyarat dh berubah ker?? saboo je lah...

Sura Mohd said...

pemandu kena hormat kat pejalan kaki...tau undang2...terutama kat lintasan zebra..bagi laluan untuk diarang ..kalau kita yg kena hon kat situ mau bengang jugak..:)

::NureeN:: said...

org la bkn tau hormat, dh x tau undang2 jln raya kot.. nak cepat je kejanya

Fiza Rahman said...

Biasalah. Pemandu kat msia ni kita yg kena bagi dorang jalan. Patutnya dorang yg kena benti kat zebra line ni.

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

akai taruk kat lutut kowt ..huhu

siti alfakhishah aman said...

yang xde button untuk melintas tu yang payah sikit pemandu nak berenti.. tapi kan mase amik lesen dah belajo dekat garisan zebra patut kena kurangkan kelajuan @ berhenti kan.. aptb.. sabo ye sis

Tihara said...

owh akak baru perasan entry seblomnyer,
akak pun tumpang hemo nih,
tapi sabar ea..
one day dia jalan kaki
dia pon akan kena macam tu
baru dia sedar langit tu tinggi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...