Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, April 7, 2014

...Mode Surirumah Haini...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari isnin..

Haini I jadik surirumah u ols!!!
Bbsitter cuti sebab ade kematian.
Kalo ikutkan dah siap2 nak gi keje dah.. skali ibu dorang call cakap ade kematian. 
Terpaksa la Emergency Leave.

Siap2kan my Anis pergi sekolah kebangsaan.
Layan upin ipin sementara tunggu van sekolah dia.

Si adik plak, kakak balik sekolah agama baru nak mandi.
Kalo tidokkk.. ade ajer alasan bila suh mandi.

Baju dh cuci semalam.. haini jemur jer lah.

Ini jer lah kongsi ngan korang haini.
Air kena catu kat rumah.. tapi masih ade air kat paip walaupon slow jer. Syukur.

Sekian...



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

10 comments:

Sura Mohd said...

Haha..delisha sama ngan Afif..bila suruh mandi byk alasan..bestnya jadi surirumah hari ni..jeles tau..kaksura kerja susah nak cuti..:)

Atia Adina said...

bahagia anak2 mak dia jadi suri rumah hari ni

- G C - said...

sy pun hari rabu nanti pengasuh nak cuti. so kena la cuti. suami pengasuh nak kena operate.

norhidana miswan said...

takpe sesekali jd suri rumah syok jugak kan... kire eksercise jga anak kt umah... dulu masa adik akak cuti seminggu balik kg, akak seminggu jaga aiyan kt umah turun 3kg heheheh...

duk mana sampai kene catu jgk?

Fiza Rahman said...

Bestlah anak2 sbb ibu cuti ☺

BUNDA said...

assalam..
walaupun bercuti kerja tapi kerja surirumah tetap menunggu....kerja surirumah takder emergency leave...kecuali emergency sakit... hehe...
Salam ziarah dari bunda... :-)

Nadhirah said...

:) blogwalking sini . . mohon singgah blogshope sy : http://ayraashoppe.blogspot.com/

ct cheery said...

suka lah delisha mama dia kat rumah xkeje hihi

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

kadang-kadang bila dirumah jadi surirumah lebih penat kot dari kat ofis ...huhuhu

hainom OKje said...

Dulu mssa okje keje kalau terpaksa cuti gini mmg suka sangatlah hehe...cari alssan nak bercuti....haha
...Air pili yg keluar walaupun kecik....dah syukur sangat dah tukan Zura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...