Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, July 11, 2013

...Anakanda Delisha Buat Mama Terharu...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Khamis..

bulan puasa nih slow betol ai nih..
hahahahaha. mood kemana ntah.. padahal banyak benda nak share kat sini.
moga esok lebih baik lah mood ai nih.

bagi menaikkan mood yang jatuh ke dasar laut nih..
meh lah kita layan gambar delisha nan sekeping nih..
gambar yang buat mama tersenyum sendirik.. rasa terharu sesangat bila anak2 pandai buat sesuatu.. nak mengalir air mata mama tengok Delisha. 
air mata gembira..:)

Dia susun selipa.. comel kan??

masa ai ngah tengok TV.. dia main kat luar.. tetiba dia panggil..
mama.. mama.. tengok nih.. 
bila ai pandang jer.. terus rasa nak nangis.. hahahaaha.. tak sangka dia boleh susun semua selipa.. pandai pulak dia padankan ikut geng selipa.
bijaknye anak mama nih~ hehehe

ai yakin sangat dia belajar susun2 selipa nih kat rumah ibu dia.. sebab kalo gi amik dorang kat rumah ibu dia.. memang nampak selipa tersusun cantik jer.
mmg teladan yang baik sangat kat sana.. syukur jugak dapat pengasuh yang dapat terapkan nilai2 baik cam tuh kan..

itu jer lah nak share.. berbunga hati mama dia tengok gambar nih..
comel sangat.. :) maaf lah.. cekci sikit.. delisha dah pandai bukak seluar sendirik dah.. tu yang togel ngan pempes dia jer.. keh keh keh..

sekian.. kesah Delisha..:)

P/S Anak2 memang pengubat hati kan~

 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

11 comments:

inazamri said...

delisha belajar dari apa yg dia lihat.itulah pendidikan awal bg kanak2.kena tunjuk benda yg elok2 je kat budak2 baru dorg ikut jd elok.

maszmadi said...

wajinnyer delisha..... kemana tumpahnya kuah kalu x ke nasi kan.....

Papa Mifz said...

oekh lepas nih tolong mama kemas rumah pulak yer...hehe

lizz said...

Ololo rajinnyer dier..delisha anak yang pandaikan...nak tolong ibu..yer..

mama lieyna said...

Bijak.... :-)

Mmg terharu kita dibuatnya kan...

Atia Adina said...

wah ... bagus ... moga sampai ke besar rajin mengemas eh

wahida said...

anak2 kalau pandai buat sesuatu, mmg buat kita terharu...

delisha cekci la...heheh...

ct rahani said...

alololo sweet la delisha.. terharukan bila anak pandai sesuatu.. :)

LYAfrina said...

sweet..
btl tu zura.. bila ank kt blh sesuatu y baru mmg kt teruja n rasa tharu...
malah bangga dgn pcapaiannya..hati ibukan..

Fifi Nadhrah said...

delisha.. cerdik pandai rajin!~

Myra Jay said...

Pandainya Delisha... kecik2 da pandai mengemas :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...