Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, July 4, 2013

...Sudah Bersediakah Semua???...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari Khamis.

hari ini bz sikit.. entah ape yang di bzkan sangat pon tak pastilah.. haahahha
letih lah keje asik banyak jer.. tak kurang2.. keh keh keh.
okeh~ tak baik mengeluh.. jom semangat!!

Dah sedia kah korang??
isnin nih dah nak tengok anak bulan dah~

ai?? urrmm.. cam bersemangat jer nak bertemu Ramadhan kali nih.
ade matlamat yang ingin di capai di bulan Ramadhan ini.. selain mencarik keredhaan dari NYA juga.. :) Moga tercapailah matlamat ai 1 syawal nanti.. amin~

Apa persediaan Ramadhan korang??
Kami dah beli buah kurma 2 kali dah.. My hubby kata nak wat stok.. hehehe.
weekend nih kena gi beli barang dapur sket.. carik stok makanan untuk sambut Ramadhan.. 

Puasa ganti dah settle!
puasa sunat jer tak sempat buat nih.. plan nak puasa sunat barang sehari dua.. skali ABC Allah bagi cuti  pulak.. macam x de can jer nak wat puasa sunat nih.. moga2 dapat berpuasa di 1 Ramadhan nanti.. amin~

sekian.. corat coret nak puasa.

P/S : ape persediaan sambut puasa korang?



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

18 comments:

miazara ina said...

bersemangat dh mia ni nk ramdhan...tak tahu nape ramadhan kali ni diraikan dgn anak tercinta..amin..suke.suke..wp suami jauh tetap ada keluarga d cc

cuma perjalanan nak ke sek t..x tahu lg nak hadapi camne dlm ramdhan..kan?

SYANI said...

Harap2 dapat puasa penuh lagi tahun ni..

Hanih Borhan said...

Antara p'sediaan yg dibuat sebelum Ramadhan lagi ialah beli baju raya siap2... Supaya nanti waktu puasa bley concentrate ibadah, kan? ;)

azi said...

Semoga kita semua dapat menjalani ibadah puasa tahun ini dengan sebaiknya...:)

lizz said...

Oooh abc ek...baru tau... dekat dah nak puasakan..

aNiS tHe BumbleBee said...

persiapan nk sambut puasa anis.err....buat kuih raya siap2 supaya di bulan puasa boleh tumpu kt perkara yg sepatutnya.hihi.

Papa Mifz said...

makin tak sabar nak sambut bulan Ramadan dah nih...;)

Atia Adina said...

hahahah... kami dah sibuk ngan persediaan raya ... hahaha ... apa da ... harapnya puasa ni leh buat pahala lebih sikit

Fifi Nadhrah said...

tak sabar rasenye nak berpuase..

GREENJADE said...

aleee sis...kite x abis2 lg ganti ni.tahun lepas pegnen byk 'tuang' le..

Kakzakie said...

Mengharap kesihatan kakak pulih sepenuhnya itu yg kakak harap utk ramadhan kali ini zura..

nea lopah said...

Puas cari button comment..finally jumpe jugak. hehehe... sy pun cadang nk bt n3 pasal persediaan raya. Tungguuuuu...hehe

nea lopah said...

Alamak...persediaan puasa. Sowy!

mama lieyna said...

Semangat nak smbut ramadhan kena ada.. :-)

Tapi itulah, ABC mcm tak lama je lg ni, cam tak dpt mulakan 1 ramadhan je..huuu

Daddy Ziyyad said...

Kena buat pelbagai persiapan:

- rohaniah: get ready utk pulun beribadah

- stok makanan :)

- baju raya: beli awal2, senang! :)

Izan Ishak said...

mudah2an kita semua dah sedia nak sambut ramadhan... tinggal 4 hari lagi. izan pun berharap sgt2 puasa kali ni dpt bfkan zayyan macam biasa.

Tihara said...

haah dah bersediakah? dah terbau2 haruman bulan Ramadhan :)

Masya said...

salam ramadhan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...