Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, May 19, 2014

...Nak Kongsi Macam2 Gambar...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari Isnin.
Jom mulakan minggu ini dengan aura yang positif.

Selamat berpuasa bagi mereka yaang berpuasa sunat atau puasa ganti..:)
i pon buat puasa sunat Isnin + rejab skali.. hehehe

Pagi2 isnin nih tetiba rasa blur plak nak start membebel.
takpee.. kita layan dulu macam2 gambar yang i nak tempek nih.
harap2 dapat lah kurangkan monday blues korang.*ijugak!:P

Ole2 dari sabah~
Kopok cincin + FM + key chain ketip kuku.
Thanks Cik Ya dan Naqi.

Kopok Cincin tuh sedapppp walaupon agak keras sket.
tapi x jadik hal pada i. janji sedappp.. keras pon i kokah jugak.
Tapi anak2 dan Cinta x layan sangat. keras kata mereka.
sudahnyeee??? i jugakkkkkk kena makan sorang2.

 Buah tangan dari kawan lama.
Lontong nih bukan lah kegemaran i. kalo ade pilihan lain i memang akan pilih menu lain. tapi lontong ini kawan i bekal kan bawa balik rumah.
bila cuba, ok jer i makan. hahahahaha.

Haaaaa... ini pon buah tangan dr kawan lama jugak.
dia bekal kan skali dengan lontong tadi.
Kawan i nih keje kilang kek tau~ tu pasal banyak dapat kek dari dia.
Terima kasih Wati.

Tiramisu kek tuh memang sedap giler uols!!!
i makan sambil nangis sebab kesedapan terlampau.
nangis sebab kek tuh makin nak habis bila di makan.
tak makan sedap.. rugiiiii.. uwaaaaaaaaaaa!

Woooiiiiiii.. ko dah kenapa??? puasa! pastu tempek gambar makanan!

okeh lahhhhh... ini jer sekeping gambar bukan makanan.
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
muahahahahahahahaha.
bini sape ntah nih.. cuci dulang cam nak berperang.
sampai tercabut terus tapak dulang tuh.
bini siapalah rajin sangat nih.
kah kah kah kah kah kah.

okeh lah uols!
i nak tempek2 resit claim big boss haini.
dia sudah pokai dah tu gamaknye.
sambil2 boleh i terjah u ols!
jangan tunjuk gambar makanan ye u ols~ hahahahahahah

Sekiannn.. N3 pembangkit semangatlahsangat!!!!



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

17 comments:

norhidana miswan said...

sambil dpt pahala pose dpt diet yek zura hahahah...

mcm2 makanan ada yek, syok betul lah kuih cincin tuh pun akak suke, kalu kwn balik sabah mesti kirim bekas besar pastu pos kt kampung mak akak suke sgt

hahahha tak menahan nengok ko nyer kerajinan sampai tercabut tapak talam tuh... hehehhe

Fiza Rahman said...

Alhamdulillah...murah rezeki. Sedap plak tgk kek tu ☺

Sura Mohd said...

betulla zura ni..cakap pasal makan..sedap..ish..lapo pulak..nasib puasa..kalau tak dah lari kedai mamak sebelah beli makan..:)

Cho Zila said...

banyak gambar makanan tuk dikongsikan..
lontongpun bukan kegemaran akak tapi masa akak keje kat shah alam der satu kedaitu sedap sangat lontongnyer.. tapi tak jumpa lagi dah kedai lain yang sesedap itu...

Tihara said...

sedap2 ya makanan zura
yang kuih cincin tu sedap kan :)

lieyalatif said...

hai zura...

lieya nampaknye stop dulu berpuase ni sbb bendera merah berkibar2 dgn riangnye ekekekeek...

wow best laa zura dpt ole2 dari sabah...kuih cincin tu peberet lieya...lagi2 dpt yg baru masak..rangup die kemain sedap lagi....syok la zura balun sorang2 heeheheh....anak2 lieya pun kureng suke kuih cincin tuh....

wahh lontong plak hah...sedap2...lieya pun suke lontong makan ngan sambal tumis...makan ngan sambal kacang pun sodap gak....

bertuah badan hah...lepas lontong ade dessert plak...kemain byk2 jenis kek..senang hati le perut dpt makan sedap2 ni zura heheheehe...murah rezeki kawan zura tu sbb rajin memberi.....

eh pes time lieya tgk zura dulang leh tercabot gitu....ni sental sekuat tenaga ni hahahaahahah.... ke mmg dah sampai ajal die kot ....

alamak zura warnign jgn tunjuk pic makanan kan...awas tau blog lieya arini cite pasal makan haahahahahaahah....ampunkan sayeeeeee yeak cik puan zura ekekekeekekek

umi alya said...

tiba2 teringin nak merasa kek tiramisu tu..

Zasillah Ariffin said...

mesti sedap kek tu kan mama?? tak penah nampak kat sini..kalau ada ibu nak beli la..skang ni suka sangat makan kek..hehe

sue zainun said...

yeahhh semangat2..hihi

TeacherAzimah said...

wahhhh bestnya makan! selamat berbuka puasa best2 ptg ni zura :-)

siti alfakhishah aman said...

kuih cincin tu kalau akak alise kak sabah balik msia memang alise kirim.. sedap kan rangup2..

lor.. kan lontong sedap.. lemak2 gitu..

NzA said...

REZEKI..REZEKI....kalau p sabah mmg tu jelah kuih yg femes kt sana zura...sampai nk tertanggal gigi mengunyah kuih cincin tu tapi not badlh rasanya.......

lizz said...

Waa banyak hadiah nyer zura...makanan lak tu....mmg menyantap la kerjanya kan...kuih cincin tu kalo kena yg sedap sebungkus tu lizz blh ngadap sorang jar...ololo sian dia makan sambil nanges huhu...ni yg nak cuba kek tu jugak nih...

BUNDA a.k.a KN said...

Tengok lontong tu baru teringat dah lama bunda tak makan lontong...
Last makan dengan adik bunda kat kpg dua bln lps...

hainom OKje said...

Kuih cincin tu mmg keraskan Zura.....tp mmg sedap okje pun suka...dulu masa belajar kawan dari Sarawak suka beno bawak kuih ni....mmg layanlah...
Hehe sama je spesis kita ni Zura .....keturunan hulk hogan hehe

LiYa HaNiF :: said...

hahaha sabo jelah dulang smpai pecah tu.... :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

wawawawawa...nmpak pun tau sedap :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...