Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, May 22, 2014

...Tambah Koleksi Lagiiiiiiiii | Setem...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Khamis.
Ceria2 selalu k! i ceriaaaaa.. sebab big bos x de.. Out station. hahaha

Okeh.. Hari ini nak buat n3 menunjuk-nunjuk~
menunjuk-nunjuk tambahan koleksi setem i.
ade yang koleksi baru. ade jugak tambahan kepada koleksi yang dah sedia ada.
nak clearkan tempat simpanan sementara, dah nak penuh dah. hehehe

Tadaaaaaa... tambahan koleksi setem!
boleh tahan banyak jugak kan! penuh jugak lah tempat simpanan sementara i tuh~

Jommmm.. kita zoom sket koleksi yang terbaru dan cantek2!
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Tema nyonya~
kasut dan seramik! gojes kannnn~

ini plak setem yang kiut2.
dan yang uniknye setem ini, ade tulisan Braille pada setem itu.

Setem buah markisa dan pucuk gajus.
pucuk gajus tuh kalo buat ulam cicah dengan budu memang terangkat!
uishhh.. sedap hoiiii!

Setem RHB bank Headquarters.
semua comot sebab kena cop. setem nih cantek tau~
tepi setem ade line silver yang berkilauan.
i masih cuba mencarik setem ini yang cop nye semenggah sket. hehehehe.

Tambahan koleksi setem duit syiling baru yang sedia ada.

ini pon tambahan kepada koleksi setem yang sedia ade.
setem watak2 dalam citer boboiboy.
kalo ikutkan koleksi Yaya dan yin nih dah ade.. sebagai tambahan jer lah nih.

Ulang siar gambar lama
masih mencarik setem watak boboiboy.
harap2 dapat lah jumpa. Aminnnn~

itu lah tambahan koleksi terbaru.
rasa makin seronok pulak mengumpul setem nih. sebab banyak setem yang kiut2 keluar sekarang nih. kepada kawan2 blog yang ade hobi kumpul setem nih.. sila lah mengaku.. boleh kita tukar2 setem pulak lepas nih. :)

Yang i tahu, Kakak Zakie jugak pengumpul setem tegar kan kakak?

Sekian.. n3 tempek gambar setem.



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

13 comments:

SYANI said...

Fes time tengok setem kartun cite Boboiboy...

Sura Mohd said...

bagusla zura ni..rajin..
comey sangat setem watak2 dlm cerita boboiboy tu..
kaksura ni bangsa malas nak kumpul2..dulu2 kumpul setengah jalan jer..pastu dah malas..hihi:)

::NureeN:: said...

wahhh baguslah zura...
klau nureen mmg malas hehehe

Zee Suhaini said...

pengumpul tegar gak zura ni..
yang gambar kasut tu kiut..

ct cheery said...

wah..bagus lah sis..banyaknyer setem!!hihi

Tihara said...

cantik-cantiknya setem yang zura kumpul..
dulu masa kecik2 akak minat juga kumpul
tapi tah ke mana setem2 tu sekarang..hilang dalam simpanan..

Kakzakie said...

Aduhai cuci mata puas betul kakak kalau dapat tengok setem Zura. Kakak suka sangat. Setem koleksi kawan upin-ipin tu kakak tak ada lagi..

hainom OKje said...

Zura bolehlah join my MIL dia pun suka kumpul stem hehe.... Menantu cucu...sumuanya hampeh...pandai sepahkan aje...kumpulnya idak...hahha

Daddy Ziyyad said...

Ini hobi saya, tapi masa sekolah rendah la...hahahhaa..

Setem Upin & Ipin takde ke? hahahaha

Myra Jay said...

Macam2 ada koleksi Zura.. Yg nyonya tu kiut sangat.. 1st time tengok.
Lepas tu skrol ke bawah lagi dan lagi dan lagi.. Memang awesome :D

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

saya pun suke kumpul setem :)

Zasillah Ariffin said...

minat kumpul sttem ye mama hehehe
ok jugak tu..boleh waris pada amak dara mama besok..berguna kat sekolah nanti tu :)

mamaarifakeem said...

Klasik pulak rasa hobi zura ni...tp betulla menarik!
Syoknye, sure dh byk giler koleksi kan..best2x..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...