Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, May 26, 2014

...Macam-Macam Di Hujung Minggu...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Isnin.
lemau betol hari nih.. rasa serabai pon yer jugak. trus dah x gojes. kah kah kah.

Weken haitu penuh dengan xtvt.
rasa sekejap jer waktu nye.. tak sempat nak rehat.
hari Sabtu, seperti biasa.. i keje sampai kol 1. lepas kol 1 ade kenduri kat seksyen 26, shah alam. kenduri kawen adik kawan lama i. 

Tuan rumah kenduri.. Kak Ayu.. 
baju hitam merah.. tengah sarat mengandung.. Twin katanye.. Rezeki yer~

Pasangan pengantin dan keluarga.

Kak Fiza, Me n Wati.
Kawan2 lain semua ayu2 jer.
i jer pakai blouse n jeans. maklum lah.. dari opis terus gerak pergi kenduri.
nak kejar masa punye pasal.. kalo balik rumah dulu panjang pulak kesah nye kat rumah tuh.. hehehehe.

Sempat lah bergosip sekejap.
walaupon sebenarnye banyakkkk citer nak bergosip. :P
tapi masa x bape nak mengizinkan. anak2 pon masing2 wat perangai dah.

Terima kasih Wati atas Ole2 ini.
sedap u ols!! anak2 pon suka. :)

Settle hal hari sabtu.. nak citer hal hari Ahad.. Hazabedah sampai ke hari nih jer rasanye.
Meh nak citer!
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Haaaaah! ni lah dia~ keje mengemas bilik. dr petang sampai ke malam.

Asalnye semua gobok2 duk dlm bilik tido kami. 
oleh kerana anak2 tido 1 bilik ngan kami jugak.. tu tu~ nampak tilam dlm kelambu tuh?? haaaaa.. itu lah tilam anak2.. bentang kat tepi katil kami.

bila tilam dh bentang kat tepi katil tu.. makanye, susah lah i nak bukak semua gobok2 baju tuh. jadiknyeeee... semalam punye xtvt.. pindah semua gobok2 baju masuk dlm bilik anak2 yang tersadai kosong tu. Cinta kata jadik kan bilik tuh bilik baju bajan.

alih lah semua gobok2 baju masuk dalam bilik ini.
gobok2 tuh i angkat ngan Cinta jer.. tapi angkat gobok kosong lah.. baju2 semua keluarkan dulu. itu pon rasa nak bengkok pinggang i. hahahahahaha.

Progress setakat pagi tadi.. bilik tido Kami dah settle!
bilik baju bajan ade lagi 30%.. mewakili baju2 yg belom habes susun.. sebabnye kena pilih satu2 mana baju yg nak simpan dan mana yg nak buang. maklumlah.. gobok kecik jer kan~ hehehehehe.

Bilik tetamu pon masih kena susun semula.
katil My Anis dh transfer ke bilik sana. jadik nye kena pikir balik susun atur yang sesuai untuk bilik tetamu tu~

dah settle semua keje susun atur tuh i tempek gambarnye.
untuk kebanggaan diri sendirik.. hahahaha.

last skali.. gambar pembantu2 saya.
layan kek buah lepas penat tolong mama mengemas rumah.
fuhhh.. letih.

Sekian.. N3 kemas rumah.


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

10 comments:

Eliss Mie said...

kenapa tak trainkan anis bilik sendiri? ingat tahun depan nak trainkan nuha..semak ramai2 dalam bilik..hehehehe

lieyalatif said...

uihh bab kemas bilik angkat lemari tu mauu pitam bangun pitam 14 kali ni zura heeheheh... seb baik en laki gagah kan so kite leh tolong sikit2 jek laaaa heheheheh....

alamak mane leh tdo sekali ni zura...camne projek baby ni hahahaahaha...itu budak2 potong stim jek karangggg...auwwww!!! takpe2 take time...nanti dah leh train tu....hias bilik dieorg lawo2 so dieorg bersemangat tdo bilik sendiri...leh le mak ngan apaknye berhoneymoon sakan tiap malam ekekeekekekekeek...

alah lieya pun penah gak buat gitu...gi kenduri pakai blause hahaahah mase tu sbb ade hal... mcm zura jugak laaa...tapi syok gak ....

Kakzakie said...

Mengemas ni Zura memang letih tapi bila semua dah siap rasa lega. Penat tu memanglah tapi kalau boleh biar penat sekali lepas tu dah tak nak buat lagi. Rehat.

Anak-anak dara dua tu dah boleh ajar tidur berdua bilik asing Zura..

Sura Mohd said...

tengok pon dah rasa penat..tu baru pindah gobok kat bilik lain..pastu nak kemas lagi..
tapi zura anak2 ada sekali dlm bilik memang tak syok..hihi..camno projek no 3 ni..hihi..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

saya pun sedang fikir nak alih ke bilik sebelah tapi ..hurrmm....dah tau dah misti penat so tangguh dulu la..ekekeke

Fiza Rahman said...

Projek mengemas lah yang paling letih.

Tihara said...

akak pun baru je menghabiskan projek fasa mengemas rumah abah sebab nak renovate baru ni..
fasa kedua kena kemas semula bila dah siap nanti.. fuhh :)

NzA said...

cuti sk ni byklh dpt koleksi kad jemputan kawin...

walaupun penat tapi puashati tgk kan.....cuma nk tunggu mood mengemas tu dtg...

hainom OKje said...

Ohhh inilah kerja Zura weekend baru ni yeh....zaman sekarang dah tak kisah dah pergi kenduri nk pakai baju apa pun .janji pakai baju hehe...

Nape tak biasakan dak Anis tu tido sendiri Zura....nanti dah beso
susah nak pisah..Memang le Zura angkat gobok mana tak sakit pinggangnya

Masya said...

kalau nak pg kenduri blk kerja mmg belasah je pakai blouse...

hahahaha ... biar btl kosong pun berat ooooo almari tu.. jgn kata bengkok ... mau nak patah pinggang dibuatnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...