Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, May 7, 2014

...WW | Kuih Pra Raya @ Pra Puasa???...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~
Salam Hari Rabu.
Layan WW dulu eh~

menghabeskan balance kulit popia.

pembantu sayaa!!
ada yang berminat nak wat calon menantu??
muehehehe.

Sekian.. WW 

Pstt.. Popia nestum tuh~

 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

24 comments:

adrianna syaz said...

Feveret ni tmbh yg buh nestum tu.hehe..rajin pembntu tu..bertuah mama nya..

Myra Jay said...

Rajin kakak Anis menolong :)

Sura Mohd said...

dah macam Chef dah Anis...bagus2..rajin menolong..senang nanti bila dah besar..:)

Eliss Mie said...

wah bestnya... nuha asyik tanya bila nak buat kuih raya..padahal pose pun x lagi..kekeke

SYANI said...

Dah ada assistant, senang la mama. Rajin Anis ni..

lizz said...

Amboi rajinnyer anak dara zura nih...
Mmg sedap popia nestum...
Anak2 mmg suka sgg la mkn popia nih...

Zee Suhaini said...

cepat bebenor ni membuatnya..
tu blom puasa pon dah licin..hehe

lieyalatif said...

wahhhh kelas zura dah siap menggentel kuih dah hah haahahahaah...ni jadi kuih pra raya atau kuih puase la nieh....syok ratahkan popia nestum nie...lagi2 tang serdak die...lieya siap kaut pakai sudu lagi....serdak nestum tu yg sedap tu...tapi silap ngap boleh tersedak habuknye hahahaahahah

amboi lil cheff rajin betul tolong mama yeak...agak2 ni mesti selalu kene cukaikan zura...sambil buat sambil ngap eheheeheheheh

ehemmmm..ehhheeeemmm...kemain berpapan2 telur hah org atkins nie....auwwwww!!!!

NzA said...

wah, ada borong kosong lagi tak? nk chop buat calon menantu.....he3x...

Kakzakie said...

Jadikan anak angkat bolehlah sebab nak jadikan menantu tak ada pulak anak lelaki:)

Tihara said...

rajinnya dia buat kuih raya
bagi makik sikit nak,mesti sedap tu
yang ni reti ngomong jawa tak zura?
teringin nak buat menantu tapi makcik
ada anak kucing jer..uhuh :)

BUNDA a.k.a KN said...

Bunda rasa bunda belum pernah makan popiah nestum ni...
Dengar macam sedap jer....

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

waaaaaaaaa...sedap popia nestum :)

Daddy Ziyyad said...

hahaha..siap pra raya punya kuih...

buat banyak2...boleh bisnes kat uitm tu..hahaha

ct cheery said...

AMBOI RAJINNYER SIS..XPUASA LAGI DAH BUAT KUIH.RASANYA XSEMPAT RAYA TU DAH HABIS..HAHAHA

::NureeN:: said...

wahh awalnya...
nureen ada buat ri tue, pastu mls nk blend bhn yg nak gaul2 tue, last smpi ri ni x bergaul hahaha

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Wah dah ada kuih pra raya zura ni.. rajin sungguh ye :)

norhidana miswan said...

akak rasa tak dan nk pra pose, siap je msti lesap abis hehehe... sedap bt kudap2

εïзmummyHazaεïз said...

wahhhh dah start koi raye... sedapnye. kakak anis rajin yek. acik nak buat menantu sok... heheh

mamaarifakeem said...

Adooi..tetibarasa cam nak raya :-)
Berkenan haa nengok anis.. ^_~

umi alya said...

calon menantu??? booking erkkkk..

Zasillah Ariffin said...

alahai comelnya dia jadik pembantu mamanya...hehe mesti sedap popia nestum tu... :)

eyeyou said...

wahhh...rajennya kakak...

zura, mintak emel nama, alamat n tel no ya..

hainom OKje said...

Hari tu pun Okje ada buat Zura tapi okje buh milo jer Itupun dah sedap sangat dah....Terasa macam nak buat lagi jer...tunggu kerajinan melanda hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...